emrossel Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Jeg har en ekstern HD på 2 TB som jeg har tenkt å lagre mine gamle DV filmer på. Jeg holder på med å spille over tapene fra DV kassetter til min Laptops HD. Siden filene er store ønsker jeg nå å flytte disse over på en ekstern HD. Den jeg har kjøpt har egen strømforsyning og jeg har akkurat oppgradert Laptopen til Win10 (Hadde 8.1 sist jeg forsøkte å kopiere). Min utfordring er at datamaskinen mister kontakt med den eksterne HD underveis i kopieringen. Jeg skjønner ikke hvorfor. Den eksterne HD er formattert for å kunne motta større filer. Jeg ser at PC har satt a 500mq til hver UBS 3 port. Den eksterne HD er ikke oppdatert til Win 8.1 siden jeg er usikker på om jeg kan gjøre det uten å slette et stort billedgalleri på den (over 30 000 bilder). Noen som kan gi meg et råd om hva jeg kan gjøre? Setter stor pris på svar :-) Endret 4. august 2015 av emrossel Lenke til kommentar
war2war Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Hadde et lignende problem m win 7, det var ms bug med nvidia usb kontroller. Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Hadde et lignende problem m win 7, det var ms bug med nvidia usb kontroller. Hva gjorde du for å ordne det da :-) Lenke til kommentar
war2war Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Ms bug - røft oversatt: ventet til det kom en bug fix fra ms Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 10. august 2015 Forfatter Del Skrevet 10. august 2015 Ms bug - røft oversatt: ventet til det kom en bug fix fra ms Ja sjekket selv - ustabile USB protokoller i Win 8. Skal sjekke igjen nå med Win 10. Lenke til kommentar
emrossel Skrevet 21. september 2015 Forfatter Del Skrevet 21. september 2015 Ser ut som om firewire fungerer mens USB 3 er ustabil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå