CardinalGuzman Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Surrounded by darkness Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Stilig perspektiv og sterkt budskap i sin enkelhet. Et must med s/hv, som også fremhever detaljene godt. Veldig bra:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg ser du har gått litt tettere på enn de to versjonene jeg nettopp har redigert av denne. De mørke flekkene sees ikke på mine, men jeg var muligens der litt tidligere enn deg for mine har ligget litt. Du har fått et bra resultat her. Kanskje jeg kan croppe en av mine og få en liknende. Tenkte ikke i de baner da jeg var der. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Flott formidlet og fremført i kledelig sort/hvitt. Liker det svært godt mvh Jan Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Takk Pentaxen. Ja, jeg syntes også at S/V var det eneste naturlige valget i dette tilfellet. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Takk for den gode tilbakemeldingen Roar. Det hadde nettopp regnet og de mørke flekkene er skit som har falt fra trærne. Litt forstyrrende, men jeg er allikevel fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
CardinalGuzman Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Flott formidlet og fremført i kledelig sort/hvitt. Liker det svært godt mvh Jan Takker og bukker Jan. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Flott i s/hv hvor den sorte bakgrunnen fremhever motivet. Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg