Entity extraction Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Har brukt steam siden den spede begynnelsen og stort sett alltid vært fornøyd. Begge ungene mine har egen steam konto, jeg betaler for spillene. Har alltid forsøkt å sørge for god sikkerhet rundt kontoene dems. De har noen sindige passord, 2 trinns verifisering og PCer som er oppdaterte mtp sikkerhet. En av ungene ble 25. juli utsatt for en account hijack som følge av en steam bug. "Dear Steam User, On July 25th we learned of a Steam bug that could have impacted the password reset process on your Steam account during the period July 21-July 25. The bug has now been fixed. To protect users, we are resetting passwords on accounts that changed passwords during that period using the account recovery wizard. You will receive an email with your new password. Once that email is received, it is recommended that you login to your account via the Steam client and set a new password. Please note that while your password was potentially modified during this period the password itself was not revealed. Also, if you had Steam Guard enabled, your account was protected from unauthorized logins even if your password was modified. We apologize for any inconvenience." Har kontaktet steam via support, men som forventet kommer det ikke noe svar. Har lagt ved alt jeg har av dokumentasjon og info for å hjelpe poden få kontoen sin tilbake. Steam må ha tidenes dårligste kundeservice, er sjokkert hvor elendig det er. Imens er kontoen hijacket av noen i russland, men de har åpenbart ikke klart å logge seg på. Kontoen har ikke vært pålogget siden det skjedde, alle tingene er fremdeles tilstede. Får ikke endret passord, fordi de klarte vha bug å endre steam email. Noen som har tips på om jeg kan gjøre mer? Takk for svar Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Er det en support ticket du har laget på nettsidene? Min konto har blitt hijacked 2 ganger, før de begynte med 2-stegs verifisering. Begge gangene dokumenterte jeg med enten en CD-key tilhørende et spill i Steam eller via kortnr. jeg hadde gjort siste kjøp med. Løste seg, men tok nesten en uke synes jeg å huske. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Har laget en support ticket via steam support kontoen til både meg og guttungen. Er lettere irritert over hvor elendig servicen er. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg var også veldig frustrert i de periodene jeg var uten kontoen. Steam support er veldig treige med å svare. Men når de svarer har de som regel fornuftige svar, og ordner opp. I alle fall etter mine erfaringer. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Er vel som alle andre oppblåste store foretak. Kjappe ved salg, trege på oppfølging. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå