Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Lol, så jævla Tottenham å gjøre sånt 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Tottenham liker å hjelpe United denne sesongen også ser jeg. Så gøy. Vi har stor en fanbase Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Ka er det rooney driver med? Spiser i tippeligaen tar den på direkten.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Memphis viser fine takter Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Er det blitt lov med body block i PL eller? Shaw x2 og Young x2 nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Tottenham er høyst irriterende å se på når man ønsker de vell Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Dembele var ikke i offside, men ok. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Drittavslutning uansett. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Sumo er så ræva. faen as. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Jeg vil heller ha inn en ufokusert de Gea enn Romero bak der. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Helt grei omgang. Det er 2 ting jeg sliter veldig med å forstå. For det første så har vi på banen idag den mest spennende unge vingen i Europa, og en av Europas beste 10'ere. Likevel bruker vi vingen som 10'er og 10'ern som ving. Just dont fucking get it. I tillegg er midtbanen vår så treig at det er slitsomt å se på... Få innpå Herrera. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Stakkars Spurs. Var klart best fram til 1-0 og så rakner det. Man Utd er bare farlig på kontring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Tottenham gir jo bort sjanser i hytt å pine Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Mye positivt etterhvert også da. Darmian har vært veldig god. Memphis har vist noen av kvalitetene sine. Young, Rooney, Carrick og Shaw ser ut til å være i god form. Blind og Smalling har også sett bedre ut enn jeg fryktet. Vi ser farlige ut når vi angriper. Schneiderlein, Mata og Romero ser ut til å ha litt høye skuldre. Jeg skjønner at Van Gaal velger Carrick/Schneiderlein i en sånn kamp. Vi mister selvfølgelig fart, men etterhvert etter scoringen så vi utrolig solide ut. Eriksen og Kane ble etterhvert helt tatt ut av kampen. Endret 8. august 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Stakkars Spurs. Var klart best fram til 1-0 og så rakner det. Man Utd er bare farlig på kontring. Var jo akkurat det Spurs var gode på før 1-0... Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Bentaleb har vært grusom. Ew. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Syntes det blir lite kreativitet med både Carrick og Schneiderlin i samme type posisjon. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Haha wtf har Mason nr 8? 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Denne dommeren er jo en løk. Det er ikke farlig spill liksom? Fy faen. Endret 8. august 2015 av Hansoen 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Skjønner ikke en dritt av hva LvG holder på med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå