Tåkefyrste Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Blir spennende, gleder meg. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Synes Rio har tatt seg bra ut på BT Sport så langt. Bedre enn det jeg trodde på forhånd! 1 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Ronny Johnsen må ha lopper i rassen. Klarer ikke stå i ro og må dille med noe hele tiden. Dressjakken må fikses på, øretelefonene må justeres, mikrofonen må justeres, snufse to ganger før hver setning, klø seg på nesa og snuble i ordene sånn ca 6 ganger per setning er tydeligvis et must. Må ha fått mange knocker han iløpet av sin United karriere. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Og her sitter jeg på jobb på en PC uten Silverlight Får se om jeg finner meg en flash-stream eller noe, og håpe flash funker på PCen her Hva med å innstallere Silverlight? Har ikke admin-tillatelser til den slags Flash funker heller ikke... Gah. Da blir det vglive.. Du må true arbeidsgiveren din til å installere silverlight eller så sier du opp. Hvis du faktisk gjør en god jobb så er du sikkert garantert en PC med Silverlight Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Holy damn Valdes ligner på Børslid. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Haha, da var vi i gang ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Premier League <3 Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Shaky av Man Utd så langt. Spurs har gode muligheter i denne kampen! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 vet ikke hva jeg synes om at Mata spiller ving og Memphis spiller 10'er... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Come on Spurs, hovedsakelig Kane og Eriksen Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 vet ikke hva jeg synes om at Mata spiller ving og Memphis spiller 10'er... Synes det er helt merkelig. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Forsvaret er helt ute å kjører. Hva er tanken bak med å ha Blind som midtstopper egentlig?? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Og skjønner heller ikke hvorfor vi spiller både med Schneiderlin og Carrick. Herrera burde være en av midtbanespillerne. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHHAHAA Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 SÅ JÆVELIG UFORTJENT HAHAHAHAHA Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Tottenham liker å hjelpe United denne sesongen også ser jeg. Så gøy. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Så JÆVELIG treig Rooney er der. Fy faen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 LvG så ikke fornøyd ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå