Snikpellik Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Sesongens første startellever! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Altså ingen Jones i United-troppen. Muligens en ny skade? Sergio Romero spiller vel også sin første klubbkamp siden februar eller noe. Daley Blind på stopper som forventet. Dette blir for mye for meg.. Endret 8. august 2015 av Snikpellik Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Ca 50 min til galskapen starter!!!! WOHOH Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Og her sitter jeg på jobb på en PC uten Silverlight Får se om jeg finner meg en flash-stream eller noe, og håpe flash funker på PCen her Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Amagaaaaad nå starter det !!!!!!!11 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 United burde vinne denne greit. Startellevern' ser mye bedre enn Spurs sitt. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Kos at Ronny er på plass Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hvor er de Gea? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Drittlei av DDG kjenner jeg. Klarer han ikke holde fokus fordi han er så jævli keen på å sleike rasshølet til RM, så kan han dra til helvete. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Og her sitter jeg på jobb på en PC uten Silverlight Får se om jeg finner meg en flash-stream eller noe, og håpe flash funker på PCen her Hva med å innstallere Silverlight? Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hvor er de Gea? Får ikke spille pga han er ufokusert. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Kjapt spørsmål til dere i Tottenham-leiren fra en som ikke har fulgt deres pre-season: hvorfor spiller Vorm og Lloris på benken? Har Vorm vært mye bedre i pre-season, har Lloris vært skadet eller er det andre grunner? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Og her sitter jeg på jobb på en PC uten Silverlight Får se om jeg finner meg en flash-stream eller noe, og håpe flash funker på PCen her Hva med å innstallere Silverlight? Har ikke admin-tillatelser til den slags Flash funker heller ikke... Gah. Da blir det vglive.. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 (endret) Ifølge Fantasy league var Lloris skadet. Hånda eller håndleddet tror jeg. Endret 8. august 2015 av Hansoen Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Gud jeg er glad for at jeg har fri i helgene Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Kjapt spørsmål til dere i Tottenham-leiren fra en som ikke har fulgt deres pre-season: hvorfor spiller Vorm og Lloris på benken? Har Vorm vært mye bedre i pre-season, har Lloris vært skadet eller er det andre grunner? Lloris har hatt en skade i håndleddet. Det var egentlig forventet at han skulle bli klar, men ser ut til at de ikke tar noen sjanser. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 Hvor er de Gea? Får ikke spille pga han er ufokusert. Ahh. Synd for United! --- Are you ready for some football? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 "Tok muligheten og fikk den" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå