Ovidia2 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Uten titel Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 En spennende komposisjon der du har dempet lys- og skyggevirkningen, noe som passer godt og som fører til at bygningen ikke blir for "spraglete". Fint plassert bestemor Duck-bil og person. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Kreativt og Morsomt, nesten miniatyraktig pga perspektivet. En stor leken dame (i positiv forstand), et stort dukkehjem og en liten trøbil av type Fiat 500. Stilig retroeffekt i bildet. Et bilde til og smile av, så da gjør jeg det:-) Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Driver'a og hopper paradis? Både den tilårskomne hjulbeinte og den levende modellen fint plassert i flata. Hvorvidt du skulle rette opp til høyre og kanskje fjerna hele glipa der ute kan du få lov å gruble på uten mer innblanding fra meg. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Stlig Tove, ser ut som hun har dyttet Fiat'en bakover med beinet. Flott utført! mvh Jan Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Spennende lyseffekter på villaen og en retrostemning som du uttrykker på en utmerket måte. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Det som er så fint med dine bilder Tove er at du makter å lage et kunstverk der jeg ville "bare ha tatt et bilde". Jeg har kanskje fjernet den gamle Fiat'en for å få med hele huset og har nok ikke kommet på å ta med en dame som står på ett bein! På grunn av vidvinkelen blir bakenden på bilen ekstra lang og veggene skrår innover. Jeg ville nok antagelig ha tatt frem filteret for "Objektivkorrigering" og rettet opp veggene. Men her blir dette en del av uttrykket og som gjør seg godt. PS: Jeg tror hun fikk problemer med stilettene etter vandring over plena Nydelig bilde! Hilsen Olav Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Artig positur på dama, får meg til å lure hva hun driver med.. Likte godt skyggespillet på veggen. Kult bilde! Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Hjertelig takk alle sammen for de hyggelige kommentarene fra dere ! det varmer Hilsen Tove Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg