Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Sitter her og snakker med en fra Tiscali :-)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes denne passer fint her.

10 Gode råd når du ringer supporten:

1. Ikke tro du og ditt problem er viktigere enn noen andre. Da blir du minst viktig av alle.

2. Ikke tro du kan mer enn oss, det kan du ikke, tro meg.

3. Om du reiser på ferie i morgen, er det ditt problem.

4. Hvis du tror jeg bryr meg, så tar du feil.

5. Hva du anbefaler dine venner å kjøpe eller ikke kjøpe er mindre viktig for meg enn valget mellom venstre eller høyre fot først i gulvet om morran.

6. Om supporteren høres ut som han er gretten, sur, lei og lite samarbeidsvillig, så ikke tro at han blir noe bedre av at du er det samme.

7. Gir du oss litt mer enn vi kan kreve, så kan det hende at du får det samme.

8. Ikke forvent at vi hjelper deg med alt du måtte ha kjøpt på den lokale sjappa.

9. Husk, jeg kan ikke stavemåten på alle verdens for- og etternavn. Og, ikke alle staver Johnsen, med to o'er og en stum Q.

Og, sist, men ikke minst, viktigst av alt:

10. Det er ikke min feil at selgeren løy.

1: Jeg trodde ikke mitt problem var noe viktigere enn alle andres, jeg bare satt der og venta, jeg...

2: Jeg trodde ikke at jeg kunne noe mer, men det var VANSKELIG å få personen til å forstå problemet.

3: Jeg skulle ikke på ferie... Jeg skulle på skolen! ;)

4: Vedkommende var faktisk veldig hyggelig, om hun brydde seg vet jeg ikke, men det var ikke noe problem med akkurat det.

5: Det eneste som var kjøpt her, var en "startpakke" fra Tiscali.

6: Jeg var ikke gretten, hun var ikke gretten.

7: Vanskelig å gi så mye når det ikke er noen i andre enden... (All ventinga.)

8: Det eneste som var kjøpt her, var en "startpakke" fra Tiscali.

9: Måtte aldri stave et eneste navn, bare et telefonnummer.

10: Om selgeren løy var aldri et problem i denne diskusjonen.

P.S. Jeg kom på en ting til som skjedde under samtalen:

Da hun skulle sjekke om det var noe feil med linja, gikk hele systemet deres for nummersjekk ned... Og de fikk det ikke opp igjen før vi var ferdige.

Lenke til kommentar

En ting de fleste glemmer med grunnen til ventingen, er at du er ikke den eneste som trenger hjelp, hehe.

Support er dyrt, derfor ventingen. De kunne sikker ansatt flerne, man da kan vi jo risikere at det blir dyrere.

I forbindelsen med oppsigelsen av telenor abb, spurte eg han som eg snakket med i telefonen hvor mangen de var, han sa 70 personer på denne avdelingen.

Så ha det i tankene neste gang du skal ha support via telefonen, du er ikke alene som trenger hjelp.

Lenke til kommentar
I forbindelsen med oppsigelsen av telenor abb, spurte eg han som eg snakket med i telefonen hvor mangen de var, han sa 70 personer på denne avdelingen.

Jeg tror telenor er mye raskere på supporten. Noen jeg kjenner hang i telefonen med NGT i ca 1 time til dagen i fire-fem dager før de fikk løst problemet. Og det måtte mye trusler osv før ting begynte å skje. (NGT tok ned linja ved en feiltakelse)

Lenke til kommentar
En ting de fleste glemmer med grunnen til ventingen, er at du er ikke den eneste som trenger hjelp, hehe.

Support er dyrt, derfor ventingen. De kunne sikker ansatt flerne, man da kan vi jo risikere at det blir dyrere.

Så ha det i tankene neste gang du skal ha support via telefonen, du er ikke alene som trenger hjelp.

Det var ikke snakk om venting FØR samtalen, det var bare 20-25-30 min... Det er snakk om venting UNDER samtalen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...