igxx Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Skal kjøpe meg ny pc og lurte på hva som er det mest optimale operativsystemet. Burde man gå for nye w10 eller go safe med w7, har ikke prøvd w8.1 eller w10 så derfor er jeg litt usikker. Operativsystemet må helst være kompatible med mest mulige programmer. EDIT lurer også på hvor det er best å kjøpe Endret 4. august 2015 av igxx Lenke til kommentar
War Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 (endret) Det har lite å si, alle OS vil mase nede i hjørnet om å trykke her så du får win 10. DVS kjøp det billigste. Endret 4. august 2015 av War Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 G2A har som regel greie priser på Win 8. Rund 20 euro for standard og 30 for pro utgaven. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Tror ikke du vil få et helt optimalt svar, selv vil jeg fortrekke windows 7\XP en stund ennå. Fordi verken windows 8.1 eller windows 10 kan ikke erstatte noen av disse. Hvilken hovedkort vurder du? siden enkelte kan ha dårlig drivere for enkelte operativsystem det gjelder windows 7 (Z97 chipset) det ser man på usb 3.1 enheter gir like dårlig eller dårligere ytelse en usb 3 portene. Microsoft vil nok de fleste går over til windows 10, men i praksis tror jeg flere vil vurdere å gå tilbake til tidligere versjoner. Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Eg har sjølv tenkt å holde meg til W7 i noen måneder ennå, til det har kommet noen oppdateringer til W10. W8 er det bare å styre unna. Eg ville kjøpt W7 også tatt gratis oppgradering til W10 om noen måneder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå