Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Landskap, rapsåker og Randsfjorden Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Dette ble riktig så flott med fine farger, fin beskjæring og god skarphet. Jeg ser du hadde noe bedre vær enn da jeg var der borte. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Dette ble riktig så flott med fine farger, fin beskjæring og god skarphet. Jeg ser du hadde noe bedre vær enn da jeg var der borte. Mvh Torbjørn Ja det var sol på min tur i området, og dermed blir uttrykket også litt annerledes. Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Dette ble riktig så flott med fine farger, fin beskjæring og god skarphet. Jeg ser du hadde noe bedre vær enn da jeg var der borte. Mvh Torbjørn Ja det var sol på min tur i området, og dermed blir uttrykket også litt annerledes. Takk for din kommentar !Skj Ser du også hadde sol i ditt bilde med mørke skyer bak, noe som ofte er ideelt fotomessig sett. Blandet ditt bilde sammen med Harald Gjerholm sitt fra samme område. Beklager dette. Skj Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Det var da voldsomt så populært 'mitt' distrikt er nå da. Flott motiv dette og bra fanget. . Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Det var da voldsomt så populært 'mitt' distrikt er nå da. Flott motiv dette og bra fanget. . Ja, egentlig "eier" du jo dette området, men som du har sett blander jeg meg inn fra tid til annen. Har bodd på Jevnaker i 8 år, og har tilknytning til distriktet på annen måte fortsatt. Takk for hyggelig kommentar. Skj Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Er du fra Jevnaker har du lov. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 For et vakkert landskap og bilde Ragnar. Flotte og naturlige farger! mvh Jan Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 For et vakkert landskap og bilde Ragnar. Flotte og naturlige farger! mvh Jan Rolig og fint landskap på Hadeland, om enn ikke fullt så flatt som på dine trakter tenker jeg. Bilder gjengir landskapet omtrent slik det er på en forsommer langs Randsfjordens østside. Takk for din kommentar Jan. Skj Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Er det ved askimlandet du har tatt bildet? Er mye fint å se på flatbygdene på Hadeland. Har selv bodd mange år på Hadeland. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Er det ved askimlandet du har tatt bildet? Er mye fint å se på flatbygdene på Hadeland. Har selv bodd mange år på Hadeland. Er neimen ikke så lokalkjent at jeg kan bekrefte/avkrefte om dette er Askhimlandet. Harald Gjerholm kan sikkert svare nærmere på det. Takk allikevel for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 De er flotte disse rapsåkrene der de lyser opp i landskapet. Fint med bjørka, lager litt liv i bildet. Kan nesten se for meg meg selv på sykkel på landeveien her, solvarm, glad og svett. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 De er flotte disse rapsåkrene der de lyser opp i landskapet. Fint med bjørka, lager litt liv i bildet. Kan nesten se for meg meg selv på sykkel på landeveien her, solvarm, glad og svett. Sikker på at du hadde passet inn her, ok landskap å sykle i og mye å observere. Takk for kommentaren ! Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Vakkert landskapsbilde med flotte farger og fin komposisjon. Dette er slik vi ville ha sommeren i år . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Vakkert landskapsbilde med flotte farger og fin komposisjon. Dette er slik vi ville ha sommeren i år . Mvh Alec Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
IngvaldNordland Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 God flatefordeling, gode linjer og naturlige farger som ofte kler denne type bilder best. Liker også at du tar med treet til høyre både for nærhet og balanse. mvh Ibn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 God flatefordeling, gode linjer og naturlige farger som ofte kler denne type bilder best. Liker også at du tar med treet til høyre både for nærhet og balanse. mvh Ibn Fint å lese din kommentar Ingvald. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg