kjellst Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Sau på sommerbeite Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Deilig landskapsbilde. Sauene kommer nok litt i skyggen her, men synes ikke det gjør så mye her. Det som gir best inntrykk her er nok landskapet for øvrig. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Et flott landskapsbilde dette hvor farger, skarphet og beskjæring er veldig bra. Sauene gir bildet ekstra liv og skyggene synes jeg også skaper liv i bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Hvis du vil ha litt mindre skygger er det bare å isolere me Magic wand eller et lassoverktøy og lyse forsiktig opp. Tror jeg ville lyst opp litt her. Ellers mye natur å ta av ser jeg. Greit utsnitt og komp. Dybdefølelsen er det heller ikke noe å si på. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Synes heller ikke at skyggene ble for harde i og med at bildet ellers er såpass skarpt og crispy. Kanskje kun en liten ørliten grad av oppletting av skyggene som Roar sier, eller ved hjelp av dodge verktøyet i PS (for det er det jeg bruker ) Flott bilde av det vakre landskapet! mvh Jan Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Takk takk. Ja jeg har allerede lyst opp skyggepartiet litt, men mulig jeg må ta i litt mer Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg blir jo som vanlig nysgjerrig på hvor dette er.. Synes ikke skyggene var skjemmende. Flott bilde! Jeg får litt Frænafølelse av bildet, men jeg får det ikke helt til å stemme.. Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Takker Ja du får nok Fræna følelse på dette bildet. Er tatt ved Sandsbukta, Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg