Espen Jansen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 ZombiU dropper U-en på vei til Xbox One, PlayStation 4 og Windows.Nintendo-zombier gjenoppstår på nye plattformer Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Har spilt det på WiiU. Det er et ganske spesielt spill, og verd å få med seg. Grafikken er litt tegneserie-aktig. Langt fra fotorealistisk. Jeg ble litt skuffet i starten, men det funker bra i dette spillet. Sånn etter hukommelsen ser jeg ikke forskjell på Windows versjonen og Wii U versjonen, men jeg skjønner jo at det er en betydelig forskjell om man ser dem side ved side. Lenke til kommentar
Millha Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Guud. Har hatt litt lyst å prøve dette. Så ganske bra ut. Nå mangler vi bare at andre spill kommer fra Wii U til XOne, some... ehm... Nye Zelda. >_> Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Guud. Har hatt litt lyst å prøve dette. Så ganske bra ut. Nå mangler vi bare at andre spill kommer fra Wii U til XOne, some... ehm... Nye Zelda. >_> Du burde starte med å ønske deg Bayonetta 2. Det er *virkelig* et bra spill som flere burde få spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå