Gå til innhold

Språkpakke(Win 7) Blir den Norsk?

Anbefalte innlegg

Hvis man har en Engelsk win 7 og innstallerer Norsk språkpakke, er det da blitt som

en Norsk windows å regne, eller blir det ikke helt det samme som hvis man har kjøpt en Norsk versjon?

For eksempel: får man tilbud om reservert Windows 10?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du gjør om dialoger,menyer etc til norsk vil jeg si du fremdeles har en eng installert men med oppsatt Norsk windows language. I praksis har du jo en norsk windows .

Strengt tatt er vel versjonen kun hva som legges inn som default når man gjør en ny installasjon fra mediet. Og hvilket språk med får i installasjons guide underveis. Det som ikke er i mediet hentes fra Microsofts servere.

Hva du har og ikke har ved oppgradering er vel likegyldig da man er fri til å velge/tilpasse både location,keyboard,windows language selv etter installasjonen.

Endret av syar2003
Lenke til kommentar

Ja. Installerte en engelsk Win 7 på en bærbar for et par dager siden. Fikk tilbud om norsk språkpakke fra Windows update med en gang

og nå har den Norsk språk.

Men har ikke fått tilbud om å reservere win 10 enda. Må jeg vente  med å innstallere en nedlastet versjon også til jeg får det, for at den

skal være gyldig? Kan det ta tid før jeg får tilbudet etter ny installering?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...