Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Nygift... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Må jo bare bli vellykket dette, både for fotograf og de nygifte med kjøretur i en slik doning. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 En fantastisk kjøretøy til de helt store anledningene. Flotte bilder Alec. Mvh Thor Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Hadd'n bursda'??? Bilen mener jeg. Ser det henger blekkbokser i snor på kuffelufferten bak så da er det kanskje brølloppsferd som er på gang - med tilhørende fotograferng? Stilig gammal kjerre som vel er verdt sin vekt i gull nå? Roar Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 En staselig brudebil dette. V1 synes jeg er best, en riktig fin komposisjon. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Hei Alec! Flotte bilder begge to, men holder en liten knapp på v2 jeg. Syntes det ble litt mye vei i forkant på v1. Staslig kjerre for brudeparet dette. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Ragnar , Thor , Roar , MotoG og Helene ! Fint vær , fin bil og flotte omgivelser gjorde det sikkert til en vellykket dag for brudeparet. Mvh Allec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg