Gå til innhold

Nuskat(t)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Pussi...

Kattebilder kan være så mangt. Dette er av den mer vellykkede sorten. Sjarmør var vel å dra det litt lang, ser mer ut som den vokter sitt, hva enn det måtte være. Blikket er vel det samme som Castro har når han ser en Amerikaner....ikke prøv deg!

Likte etterarbeidet/effekten i bildet.

Lenke til kommentar

Pussi...

Kattebilder kan være så mangt. Dette er av den mer vellykkede sorten. Sjarmør var vel å dra det litt lang, ser mer ut som den vokter sitt, hva enn det måtte være. Blikket er vel det samme som Castro har når han ser en Amerikaner....ikke prøv deg!

Likte etterarbeidet/effekten i bildet.

miijaauuu...

hunder, katter og fugler gikk helt på sjølstyr på Cuba, snille og greie, men ikke kosete, bare interessert i mat.

Var fornøyd med kompen her, katten skulle vært enda litt skarpere i fjeset, men hva rekker man i farta..?

Takk for fin kommentar :thumbup:

Lenke til kommentar

Som du vet er jeg fasinert av kattedyret, enten det er hus/gatekatt eller større kattedyr. Denne lille puslingen ser ut til å trenge litt omsorg. Fint bilde formidlet av deg gjennom kledelig sepia uttrykk.

Vennlig hilsen Ragnar

Ja, ikke sant?! Skulle tatt den med meg hjem, men der har jeg tre stykker fra før.. :wee: Sikkert ikke lett å ta med seg et dyr fra utlandet heller, det er nå vanskelig nok å få med seg sjøl gjennom sikkerhetskontrollen :huh:  Er generelt skeptisk til å berøre dyr i utlandet, en vil jo ikke risikere noe heller.

Ha en fin dag videre Ragnar, kos deg i sommervarmen :)

Lenke til kommentar

Flott i sepia dette Helene. Rart når man studerer katter mellom verdensdeler. De varierer en del. Denne var ekstra søt synes jeg :)

Flott portrett av søtnosen!

mvh

Jan

Jo, jeg har møtt mange slike små redde pusekatter opp gjennom åra. Noen ligger nok i fotoarkivet også.

Plasseringen fant vel vesle pus sjøl? men jeg liker måten du har løst oppgaven på også som gir litt følelse av nostalgi hvilket det vel er nok av på Cuba.

Roar

Spenstig uortodoks komposisjon (kunst).

Nusselig katt. :)

Flott fargetone i bildet.

Veldig søt kattepus.

Hei gutter! :)

Så hyggelig at dere likte bilde av pusen. Og Roar: Katta bestemte sjøl hvor den skulle sitte ja, du vet vel at det er plent umulig å få en katt til å gjøre noe den ikke vil? Jeg har sjøl tre stykker, og det er egenrådige skapninger. Og faktisk veldig vanskelig å få tatt skikkelige bilder av dem, ser dem i flotte situasjoner der de strekker seg eller kvesser klørna på et tre, men nytter ikke å springe inn etter kamera da.. Er alltid for seint ute.. Ang. bildet så er det faktisk en kattunge til der, en hvit en som gjemmer seg bak tregreia. Dere kan skimte pelsen av den hvis dere går inn for det. Kattene på Cuba var slanke og relativt fine vil jeg si.

Lenke til kommentar

Av en eller annen grunn tar denne min oppmerksomhet. At planken bak kattesusen går lenger ut til høyre har den fine egenskapen at den skaper balanse med pusen som dominerer fullstendig på v. siden. Bra! mvh Ibn

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding Ingvald. :) Jeg også syntes det ble fin balanse i bildet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...