jtsorensen Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg sliter litt med å få logget meg inn på internett via Linux 9, Telenor ADSL modemet mitt... Noen som har et forslag? Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Sjekk denne linken for oppsett av pppoe i redhat 9: http://www.redhat.com/docs/manuals/linux/R...onfig-xdsl.html NB: Husk at du må ha @online.no bak brukernavnet ditt! Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Jeg sliter litt med å få logget meg inn på internett via Linux 9, Telenor ADSL modemet mitt...Noen som har et forslag? Det heter "RedHat 9" om så.. Linux i nyeste versjon er "Linux 2.6-test10" eller "Linux 2.4.22".. - RedHat er en distro, en pakke med linux og programmer sånn at alt funker. - Linux er bare kjerna som "starter opp pcen og jobber i bakgrunnen". Men du må ha programmer "oppå kjerna". Finnes bare 1 Linux kernel, men MASSE distribusjoner (distroer)... Lenke til kommentar
jtsorensen Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Velmont - hva har dette egentlig med hvordan man logger seg på nettet? Uansett, finnes det et program som enkelt hjelper meg med å få meg på nett? Lenke til kommentar
xeon Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Grunnen til at han nevner det er at man ikke med sikkerhet kan si hvilken distro du bruker når du _bare_ sier at du har "Linux 9".. Jeg har "Linux 2.6.0-test9" og distroen Slackware 9.1.. Når det gjelder å koble seg til nettet har RedHat et Nettverkskonfigureringsprogram, let litt i menyene og finn det.. Det er meget enkelt og du bør virkelig klare å få det opp.. (Forutsatt at du har redhat, noe jeg ikke vet om du har) Velmont: Linux 2.6.0-test10 har ikke kommet og jeg håper den ikke kommer Lenke til kommentar
gspr Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Siden til rp-PPPOE har mye bra info. Rp-PPPOE er i seg selv veldig bra, forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå