Gå til innhold

Bullet Proof Ftp server

above

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ìkke bump. Da kan denne tråden bli stengt.

Har du opprettet en dyndns eller har du fast IP fra ISP?

Deretter må du opprette en ny bruker som har brukernavn og passord. Så må du legge inn hvilke mapper den brukeren skal ha rettigheter til.

Prøv og feile litt selv, og les det som står på www.programmer.no så får du det nok til ettervert. :-)

Lenke til kommentar
Ìkke bump. Da kan denne tråden bli stengt.

Har du opprettet en dyndns eller har du fast IP fra ISP?

Deretter må du opprette en ny bruker som har brukernavn og passord. Så må du legge inn hvilke mapper den brukeren skal ha rettigheter til.

Prøv og feile litt selv, og les det som står på www.programmer.no så får du det nok til ettervert. :-)

OK sorry at jeg bumpet litt her i sted....

JA jeg har fast ip adresse, men mener du ip adresse på routeren eller på selve pc en???? På pcen min så har jeg ip adresse 10.0.0.3

Lenke til kommentar

Tittet igjennom den og det ser ut som at jeg har gjort det rett, men det er det tydeligvis ikke... Hva er det jeg kan gjøre for at dette skal funke nå???

Når jeg skal prøve å connecte så kommer det opp en melding som lyder som følger: Error 11004 8valid name, no data rocord of requested type) finding address for host. Hva skal dette bety??? :roll:

Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd og prøvd, men til ingen nytte... Jeg har bare ikke peiling på hva jeg kan gjøre og jeg må få det i orden i kveld :!: Er det neon andre forum jeg kan spørre på eller, visst det er ingen fler her som kan hjelpe meg????

Nå kunne det vært en fordel om du fortalte litt om nettet du er på. Har du fast IP eller dynamisk IP f.eks...osv.

Lenke til kommentar
Nå har jeg prøvd og prøvd, men til ingen nytte... Jeg har bare ikke peiling på hva jeg kan gjøre og jeg må få det i orden i kveld :!: Er det neon andre forum jeg kan spørre på eller, visst det er ingen fler her som kan hjelpe meg????

Nå kunne det vært en fordel om du fortalte litt om nettet du er på. Har du fast IP eller dynamisk IP f.eks...osv.

Jeg har fast ip adresse, men hvilken ip adresse er det du mener??? Er det den på selve maskina eller på routeren??? Jeg tror at du mener om jeg har fast ip adresse på maskina og det har jeg :yes:

Endret av OSTEBU
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...