AnonymDiskusjon Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Hei, jeg har det problemet at det ofte lukter vondt av penisen min. Ikke av selve "skaftet", men når f.eks. dama begynner å runke meg eller når forhuden blir dratt tilbake. Vi er ikke så sjenerte mot hverandre så hvis noen av oss lukter vondt nedentil, så sier vi bare ifra. Da går jeg å vasker den, kanskje tar på bittelitt dr. greve intimvask med lav ph. Etter det lukter den ikke vondt lengre.. Jeg vasker alltid tissen når jeg dusjer, og vasker den da også under forhuden. Dette har vart velge lenge, har også tatt kjønnssykdomtest hos helsestasjonen for 1 år siden, og hos legen min for 3-4 uker siden. Ingen sykdom ellernå lignende. Men jeg glemte å nevne det med ond lukt til legen. Noen ideer av dere som er her? Hva kan jeg gjøre? Anonymous poster hash: 2f6ca...2f3 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Smegma?https://www.google.com/search?q=smegma&oq=smegma&gs_l=serp.3..0i67l2j0l8.2323.3393.0.3589.6.5.0.1.1.0.65.279.5.5.0....0...1c.1.64.serp..0.6.281.hPl8qlkdhTM Lenke til kommentar
Nikko19Z Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Smegma? https://www.google.com/search?q=smegma&oq=smegma&gs_l=serp.3..0i67l2j0l8.2323.3393.0.3589.6.5.0.1.1.0.65.279.5.5.0....0...1c.1.64.serp..0.6.281.hPl8qlkdhTM Mange av bildene lignet ikke helt da. Når jeg vrenger forhuden, så ligger det en lag med forhud rett under kukhodet. Denne er litt rød, også har den litt hvitt på seg noen plasser. Ikke mye, men bittelitt. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Mange av bildene lignet ikke helt da. Når jeg vrenger forhuden, så ligger det en lag med forhud rett under kukhodet. Denne er litt rød, også har den litt hvitt på seg noen plasser. Ikke mye, men bittelitt. Ville nok hørt med fastlegen da gitt, bare å oppgi det som grunn når du bestiller time, så blir det ikke glemt. Lenke til kommentar
AnnonymG Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Muligens du må ha bedre hygiene nedentil, eks. bruke dr. greve når du dusjer, skifte boxer hver dag etc. Lenke til kommentar
Ardenus Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Hva tror du legger seg etter at du har vært på dass? jo piss ligger igjen, så når du er på dass å pisser, så vask snabben din, dama di vil takke deg. 1 Lenke til kommentar
Somethinganon Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Du må slutte med dr greve. Vask med vanlig vann og fettsåpe(barnesåpe). Lav pH i såpen gjør att pikken din blir mottakelig for fungi som kan gi kløe og dårlig lukt. Ville også tatt en sopptur for sikkerhets skyld. Lenke til kommentar
johanf Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 soppkur There. I fixed it. 2 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 dr. greve er laget for kvinner Menn kan/skal bruke vanlig såpe og det høres ikke ut som at du vasker skikkelig om du ser noe hvitt = det som lukter Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Dusjer du hver dag da? Hvis ikke så er det nok derfor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå