tore_v1 Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jeg ville sett på Arcam, Lyngdorf, musical Fidelity (ligger en fin sak på brukeren på hifisentralen). Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Hvorfor ikke ta en titt på Abrahamsen? Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Det ble en Primare A32.2 effektforsterker. Masse kraft og behagelig lyd. Hjalp betraktelig på oppsettet mitt. Takk for all hjelp dere har bidratt med! 1 Lenke til kommentar
Pop Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Det ble en Primare A32.2 effektforsterker. Masse kraft og behagelig lyd. Hjalp betraktelig på oppsettet mitt. Takk for all hjelp dere har bidratt med! Slett ikke det verste du kunne ende med det nei. Utrolig kraftig sak, den der kan du ha med deg i mange år. Godt valg. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 Jess, du hørte på meg! Primare er jo vanvittig pent da, tror du skal klare og beholde den selv når maset om waf kommer Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 TS: kjøpte du den ny eller brukt? Selv har jeg nå en EC AW120DMB, og venter nå på noen litt større høyttalere enn de jeg har hatt hittil. De jeg kjøpte dem av sier at forsterkeren vil klare å drive dem, men at jeg vil ha noe å hente ved å skaffe en større forsterker. Har tenkt litt på AW250-R men tilsvarende Primare eller Hegel kan jo virke interessant de og, som alternativer. Har riktignok hatt EC i mange år og vært veldig fornøyd, så å skifte beite sitter enda litt langt inne. Men man må jo se hva som finnes av alternativer. Annenhåndsverdien er også litt viktig, og der har EC vært veldig bra. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Kan da ikke si at det ikke er WAF på Primare... De ser jo superlekre ut. Nå er riktignok ikke ps4, riaa-forsterker ekstra hylle eller skapdører plassert, men dette blir jo bare lekkert. Lyden er i tillegg magiske hakk bedre enn den var. Burde gjort dette for lenge siden... 6k ga jeg for effektforsterker, som jeg synes var en akseptabel pris for noe uten riper, hakk eller skader Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 6k ga jeg for effektforsterker, som jeg synes var en akseptabel pris for noe uten riper, hakk eller skader For Primare A32.2? Denne? Nei, WAF burde ikke være et tema for stereo på dette nivået. WAF er greit nok, men det viktigste er lyden. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Dumme autokorrektur. A33.2 var det, en litt simplere variant Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 9. august 2015 Del Skrevet 9. august 2015 (endret) Dumme autokorrektur. A33.2 var det, en litt simplere variant Ja, riktig, da gir det mer mening. A33.2 er ca samme specs som min AW120DMB. Primare A32 samt Hegel H20 eller H4a ville i så fall vært alternativer til oppgradering for min del i tillegg til EC AW250-R, hvis AW120DMB blir litt for snau for høyttalerne jeg nå venter på (får de i morgen eller tirsdag, gleder meg ). Endret 9. august 2015 av stigfjel Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 9. august 2015 Forfatter Del Skrevet 9. august 2015 Hehe, veldig gøy å glede seg til ny elektronikk. Man får nesten ikke sove. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå