Roar Kneppen Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Hi folks - I'm blue Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Vakker blomst , lik en jeg har i hagen. Vel å merke før du satte ditt særegne preg på den . Du tør der vi andre nøler. Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 God morgen Roar! Håper ikke du også er blue? Vakkert bilde, selv med svenske farger.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Fint utsnitt, meget detaljert - og fargerikt. Legger også merke til den forsiktige belysningen inn på deler av blomsten som gjør seg godt synes jeg. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Bluesfestivalen er over den også , trodde kanskje det var en hyllest til den. Si som i flåklype svart /hvit og flotte farver Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 For å si det slik - jeg har ingen slike i hagen - derfor er det kjekt å få dem presentert av deg Roar. Pent! mvh Jan Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Har du vært på Notodden? Karakteristisk Roar-touch. Flott Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Har du vært på Notodden? Karakteristisk Roar-touch. Flott Nei, jeg har aldri vært på blues festivalen på Notodden. Men jeg er fan of blues - Yeah. R Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg