Trond Olav Løkken Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Tall Ships Races - Kristiansand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Flotte bilder av en stolt skute Velger meg versjoner i rekkefølgen de har : v1 , v2 og v3 . Da har du vel kanskje bilder av Statsraad Lenkuhl også ? Mvh Alec Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Flotte bilder av en stolt skute Velger meg versjoner i rekkefølgen de har : v1 , v2 og v3 . Da har du vel kanskje bilder av Statsraad Lenkuhl også ? Mvh Alec Jeg, den er lagt ut allerede, i egen omgang, med 3 bilder. Veeldig flott båt! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Nydelig skute! V1 er et mektig flott bilde. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Det er skuta si, det ja! Utrolig fine disse seilskutene! Artig å få være med på Tall Ship Races via dine gode bilder m/følgeinfo derfra! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Atter en gang viser du oss noen flotte seilskutebilder fra Kristiansand. V1 er kanskje det beste bildet men de er gode alle. Det er noen fantastisk flotte skapninger disse seilskutene og det har du på en fortreffelig fin måte klart å formidle med alle disse bildene. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Her får vi presentert mange av de prektige seilskutene som i år farter langs kysen vår. Staselig båt, godt fotografert. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Flott bilde nr 1 men litt lite luft mellom mast topp og himmel. Bortsett fra det ett nydelig bilde. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg holdt på å kalle den for "Den sorte svane", men så ville jeg lese meg opp litt i teksten din først. V2 kunne godt ha tenkt meg uten den andre som ser ut til å være på full fart til å treffe fotografen midt mellom "lyskastera." Dermed blir det nok V1 for nesten fulle seil på meg. Roar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Nå ser jeg det kun ut fra et amatørmessig synspunkt siden jeg svært lite om seilskuter, men synes V1 var den som gav det stolteste og flotteste uttrykket. mvh Jan Lenke til kommentar
MotoG Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Her var det vanskelig å velge. Tre flotte bilder fra Tall Ships. Harmoniske farger. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Tusen takk for respons på reportasjen! Får runde det av med tre bilder til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg