Torbjørn Milje Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Uvær i vente Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Så flott med denne lappete vekslingen av farger, etter hva som dyrkes rundt om. Ingen tvil om at bønder er viktige for samfunnet, og ikke bare hva gjelder vår føde. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Tusen takk Trond Olav for din fine kommentar Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Kjente trakter dette her. Her står motivene i kø. Flott avbildet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Tusen takk Harald for din fine tilbakemelding Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Harald Gjerholm Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Har du ikke kjørt Kongeveien - prøv det en gang - går fra Brandbu over Hadeland Folkemuseum og Gamle Tingelstad Kirke til Søster Krikene på Granavollen. Dette er indrefileten her oppe. Mye fin å se. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Et godt komponert bilde og med godt lys. Når jeg var på vei til søsterkirkene for en del uker siden tok jeg noen bilder langs Randsfjorden, kanskje ikke så langt unna dette stedet. Selv om jeg personlig synes ditt bilde er bedre så legger jeg ut et av disse i dag, et bilde med et annerledes uttrykk og komp. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Nei Harald, Kongeveien har jeg ikke kjørt så det får jeg gjøre ved en annen anledning. Ellers tusen takk igjen til deg og tusen takk til deg også Ragnar for de hyggelige og fine kommentarene Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gjest medlem-356536 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Et flott bilde av dette fine kulturlandskapet! Fin variasjon av farger her ja. Ser tydelig at uværet snart kommer. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 12. august 2015 Forfatter Del Skrevet 12. august 2015 Tusen takk Øyvind for din fine kommentar av bildet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg