edge Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Gjennombrudd burde defineres synes jeg. Folk som Barkley og Ward-prowse har jo slått gjennom all den tid de har mye spilletid på laget sitt. Gjennombrudd for meg er slik som Kane og Bellerin i fjor. Sorry for OT! Hva med toppscoreren fra Eredivisie? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Gjennombrudd burde defineres synes jeg. Folk som Barkley og Ward-prowse har jo slått gjennom all den tid de har mye spilletid på laget sitt. Gjennombrudd for meg er slik som Kane og Bellerin i fjor. Sorry for OT! Hva med toppscoreren fra Eredivisie? Jess, akkurat. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 7. august 2015 Forfatter Del Skrevet 7. august 2015 For meg handler gjennombrudd egentlig bare om å ta et stort steg opp. Gareth Bale var jo f.eks ganske fast på Tottenham og var en god spiller i PL et par år, men jeg føler likevel han fikk et gjennombrudd som toppspiller og verdensstjerne i sin siste sesong for Tottenham for eksempel. Både Barkley og Ward-Prowse kan bli mye bedre enn det de har vist hittil i karrieren. Litt sånn som Ramsey for 2 år siden. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Riktig. Handler kanskje litt om hvordan man tolker det. Vi tolker det tydeligvis på forskjellige måter Kunne kanskje hatt 2 kategorier da. De som tar steget fra talent/akademi til førstelag og folk for øynene opp for dem, og de som tar steget til å bli "verdensstjerner"/blant de beste i ligaen. Anyway, nok OT fra meg i hvert fall Lenke til kommentar
Darthvulture Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 1. Hvilket lag vinner PL 15/16?Chelsea 2. Hvilke lag rykker ned?Leicester,watford,norwich 3. Hvilke lag overrasker?Bournemouth, Swansea 4. Hvilke lag skuffer?Manchester United, Everton 5. Hvilken spiller blir toppscorer?Aguero 6. Hvem blir årets spiller?Hazard 7. Hvilke spillere vil få sitt gjennombrudd kommende sesong?Jordan Ibe Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 1. Hvilket lag vinner PL 15/16?Chelsea2. Hvilke lag rykker ned?Watford, Norwich og Sunderland3. Hvilke lag overrasker?Crystal Palace, Bournemouth4. Hvilke lag skuffer?Manchester City, Liverpool og Southampton5. Hvilken spiller blir toppscorer?Aguero eller Kane6. Hvem blir årets spiller?Aguero elle Depay7. Hvilke spillere vil få sitt gjennombrudd kommende sesong? Jordan Ibe, Dimitri Payet, Memphis Depay Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 1. Hvilket lag vinner PL 15/16?Chelsea2. Hvilke lag rykker ned?Aston Villa, Norwich & Watford3. Hvilke lag overrasker?Bournemouth, Swansea, Stoke, Everton4. Hvilke lag skuffer?Manchester City, Aston Villa, Liverpool, Newcastle5. Hvilken spiller blir toppscorer?Agüero6. Hvem blir årets spiller?Hazard7. Hvilke spillere vil få sitt gjennombrudd kommende sesong? Jack Grealish, Memphis Depay, Dimitri Payet Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 8. august 2015 Del Skrevet 8. august 2015 1. Hvilket lag vinner PL 15/16? Arsenal 2. Hvilke lag rykker ned? Watford, Bournemouth og Sunderland 3. Hvilke lag overrasker? Crystal Palace, Swansea og Newcastle 4. Hvilke lag skuffer? Southampton 5. Hvilken spiller blir toppscorer? Aguero 6. Hvem blir årets spiller? Sanchez 7. Hvilke spillere vil få sitt gjennombrudd kommende sesong? Ibe, Joe Gomez, Targett Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 13. august 2015 Del Skrevet 13. august 2015 1. Hvilket lag vinner PL 14/15?Manchester City 2. Hvilke lag rykker ned?Norwich, Sunderland, Bournmouth3. Hvilke lag overrasker?Swansea, stoke, West Ham og Leicester4. Hvilke lag skuffer?Tottenham, Everton og United5. Hvilken spiller blir toppscorer?Aguero6. Hvem blir årets spiller?Alexis7. Hvilke spillere vil få sitt gjennombrudd kommende sesong?Pereira, Ibe og Reine-Adelaide Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 1. Hvilket lag vinner PL 15/16? Chelsea 2. Hvilke lag rykker ned? Watford, Bournemouth og Leicester 3. Hvilke lag overrasker? Crystal Palace og Newcastle 4. Hvilke lag skuffer? City 5. Hvilken spiller blir toppscorer? Agüero om han holder seg skadefri. Sanchez nærmeste utfordrer. 6. Hvem blir årets spiller? Hazard 7. Hvilke spillere vil få sitt gjennombrudd kommende sesong? Memphis, Ward-Prowse og Barkley ... Dette gikk jo bra. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Syntes ikke min var så gæærn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå