Gå til innhold

ny mobil!

Chosiso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

SE T610 er en god telefon. Men den er dårlig i sollys slik at jeg ville heller gått for noe som SEZ600.

Meg personlig er også på leting etter mobil. Men jeg tror jeg havner på Samsung SGH-E700 eller noe i den dur... Men den koster jo ca 3780...

Velg T610 hvis du synest skjerm ikke er så viktig(noe som jeg synest), den har det meste... :nice:

Lenke til kommentar
SE T610 er en god telefon. Men den er dårlig i sollys slik at jeg ville heller gått for noe som SEZ600.

Det virker som om dette med "dårlig i sollys" på t610 er en "ting" som utelukkende eksisterer på dette forumet - alle sier det fordi alle andre sier det. Tvert i mot har T610 fått god kritikk for sin skjerm. Selvfølgelig er den ikke like lyssterk som de nyeste aktive TFT-skjermene, men batterilevetiden på mobilen blir også dertil! Forøvrig er det felles for SAMTLIGE fargeskjermer at de blir svake i sollys - dette gjelder også samsung-skjermene. Bare ta med deg en bærbar PC (eller TV for den saks skyld) ut i sola, så ser du hvor mye svakere bildet blir. Vil du ha god kontrast i sola, gå for en klassisk en-farget LCD-skjerm.

Chigu

Lenke til kommentar
Skjermen til t610 er glimrende men er nesten uleselig i sterkt lys/solys...

Det største minuset til både t610 og Z600 er minnet...

de har ikke minnekort utgang og t610 har 2mb minne og z600 har 1.5 mb...

en av "hovedkonkurentene" til z600 har 9 mb minne... (tenker på e700)

Er helt enig her.

Glimrende skjerm, men svak direkte utsatt for sol.

Lite minne, men ikke så farlig om du ikke skal fylle telefonen med masse fjortis-drit.

En telefon er et verktøy, ikke et leketøy! Den som er imot, er en idiot.

Z600 blir for tjukk, E700 mangler Bluetooth.

Kjøp T610 og ha den i et par år.

Kongetelefon. Og billig er den nå også.

Lenke til kommentar
Skjermen til t610 er glimrende men er nesten uleselig i sterkt lys/solys...

Det største minuset til både t610 og Z600 er minnet...

de har ikke minnekort utgang og t610 har 2mb minne og z600 har 1.5 mb...

en av "hovedkonkurentene" til z600 har 9 mb minne... (tenker på e700)

Z600 har 2mb minne..men bare 1,5mb minne er tilgjengelig før du sletter de medfølgende bildene og ringetonene(som på Z600 til en forandring fra t610 går an..)..Dessuten skjønner jeg ikke helt poenget med dette minnetprate-jeg mener man kan ha over 250 stk i lista si,1000 kalender oppføringer og 20 bilder på 1mb..

Lenke til kommentar

Tror du har missforstått litt. Det finnes utallige grunner til at man velger en telefon fremfor en annen. I noens tilfelle vil funksjoner som spill, mp3 osv. være en god grunn til å kjøpe en telefon. Det er ikke uten grunn at Nokia kom med Ngage for eksempel. Man trenger altså ikke være noen idiot for å mene at en telefon kan være noe mer enn bare et verktøy. Stiller meg heller kritisk til den som kan skrive noe så IDIOTISK...

-dannyd

Lenke til kommentar

det var en litt tynn påstand. f.eks, det eer mange som jkøper n-gage fordi det skal være en spille maksinen, men så har de puttet en telefon inni den også. ( men den er jo en flopp, spillene funker jo på andre serie 60 mobiler og).

og når du sier at telefonen er et verktøy, tenk på alle de fjortissene som har t610, og synes den er en konge mobil, med kamera, mms og de følger litt med, kan skryte av at de har blåtann. det finnes ganske mange som kjøper t610, for å ha det gøy. den har ganske god skjerm, svak i sollys, men ganske god. den kan sende fullverdig mms, og det er jo digg for mange å ha kamera!

Lenke til kommentar

st55 er jo et alternativ også da.

det er en mobil som jeg er veldig svak for.

men ble litt skuffet over skjermen til st55 etter å ha prøvd 6600, men den er jo mye dyrere. men vis du klarer å sope sammen nok til en e700, så ville du garantert blitt fornøyd.

den har jo konge skjerm!!

Lenke til kommentar

Skrev det vel mest for å provosere. Det regner jeg med de fleste av dere skjønte.

Men jeg står allikevel delvis for det jeg sa. Man behøver ikke fylle opp mobilen med så forferdelig mye rør.

Ta de 30 bildene ca det er plass til i T610 og kjør dem deretter over på PC'en. Samme gjelder ringetoner.

Hvor mange ringetoner bruker man egentlig samtidig? De fleste bruker ikke mer enn 1, netsen ingen bruker fler enn to-tre stk. Resten kan du ha i en egen mappe på dataen for deretter å bytte dem ut som du ønsker.

T610 er forresten også et utrolig stykke verktøy. Elegant, men effektiv!

Lenke til kommentar

ST55 har et videunderlig design synes jeg :D en av de peneste "choklet bar" design jeg vet om snerten og liten med VGA kamera, TFT skjerm. T610 har et relativt dårlig kamera i forhold til st55, dobbelt så høy oppløsning på st55!

Jeg har prøvd T610 noen ganger, kjenner en eller to som har den, han ene skifta den etter 1 måned... Men vis du venter en liten stund så kommer jo Samsung x600

(http://amobil.no/art.php?artikkelid=1582) som har VGA kamera med LED FLASH som det så fint kalles 65k farger, mms, ems, sms(seff), 9mb minne!!!

Den kommer på under 3000 hvis jeg ikke tar helt feil!

Jeg personelig digger den, den kommer inn måneds skifte nov/dec..

x600 er kjempe fin veier 80 gram vga kamera fargeskjerm og 9mb minne der du kan ha godt over 200 hundre bilder av fjortisser og annet tull... :D

st55 er en snerten liten god sak fra simens med VGA kamera fargeskjerm mms etc etc etc prøvd den så vidt (gikk tom for batteri etter 5sek :S urettferdig)

PS: deet betyr ikke at batteriet varer i 5sekunder :p

-Vegard-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...