Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

er syk, høy stoffskifte + graves sykdom

Anbefalte innlegg

Hei, har slitt veldig med dårlig helse etter at legen oppdaget at jeg har vært syk veldig lenge. Har vært på sykehus greier og vært innom ting som jeg går inn i maskin og kjenner på forskjellige ting i halsen osv. husker ikke navnet på hva det var men her er det jeg sliter med veldig mye på hverdagen:

*blir sliten av å gå opp å ned trappa + ekstremt slapphet

* sover i over 12+ timer

* hjertet banker ofte fort av og til, og andre ganger banker den ganske hardt. hadde en periode der jeg hadde nesten 120 i puls

* klarer ikke å stå stille. begynner gå rundt og rundt

* er rastløs og blir fort sinna på små thing, når ting ikke går min vei blir jeg veldig lett forbanna

* har noen ganger vondt i hjertet/brystet, har vært på sånn hjertesjekk der man tar litt rundt på hjertet osv men de sa det ikke skulle være noe problem der

Har dere no tips til meg? Har 20 dager og 79 timer med fravær pga dette på skolen, siden jeg aldri klarer å stå opp om morran og klarer ikke å følge med heller. Nå skal jeg starte på skole som er nesten 1 time unna her jeg bor og det kommer til å gå til helvete.

Hvis noen har hatt ting som dette osv. kan dere anbefale ting og eller medisiner osv.?

tusen takk!

Anonymous poster hash: eddde...70c
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet ikke noe om hvordan du skal takle helseproblemene, men (ikke for å være slem) du bør søke om spesialundervisning. Det finnes jo nettbaserte kurs etc og sikkert muligheter for diverse kveldsskole opplegg ved siden av. Nå vet jeg ikke hva slags skole dette gjelder, men er det VGS så har du ganske bra med rettigheter når det gjelder tilrettelegging pga helse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...