Gavekort Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Det var svært mye hat og svært lite begrunnelse. Du skal ALDRI ha en stasjonsvogn eller crossover. Ok. Greit. Hvorfor ikke? Det er vel deg om det? Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) Det var svært mye hat og svært lite begrunnelse. Du skal ALDRI ha en stasjonsvogn eller crossover. Ok. Greit. Hvorfor ikke? Det er vel deg om det? Er litt subjektivt og alle bør ha lov til og ha sin egen mening, jeg synes sedan/coupe ser finere ut enn stasjonsvogner innvendig og utvendig samtidlig som jeg ikke har noe som helst behov for noe mer bagasjeromsplass. Crossover synes jeg er tilbakestående dog, somregel samme bakkeklaring som vanlig personbil, mindre bagasjeromsplass enn en stasjonsvogn, (subjektivt) somregel styggere interiør og ikke gir det noe som helst av en gode trygge følelsen av å kjøre en diger suv type pajero eller land cruiser hvor du sitter høgt, har ett stort firkantig dasjbord og ser veien bak ett digert firkantet panser. Jeg vil helst sitte så nærme asfalten at jeg kan "føle" tyngdepunktet til bilen gjynge fram og tilbake igjennom svingete partier, jeg vil kjenne alle motreaksjonene til alt av input jeg legger inn mens jeg kjører. Om jeg ikke kan få det vil jeg sitte så høgt som mulig i en stor bil og ha følelsen av at om jeg vil så kan jeg kjøre utfor veien og fortsatt finne en trasé over neste fjell utenfor bilveien. Endret 4. januar 2016 av Primer4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Selvsagt skal man få ha sin subjektive mening. Jeg blir ikke provosert av folk som ikke deler min mening. Men når du bumper en tråd som har vært død rundt et halvt år for å være bastant, uten å ha noen begrunnelse, så har jeg lyst til å vite om det finnes noen begrunnelse. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Ser den, skader ikke og prøve og begrunne subjektive meninger heller, istedefor å bare skrive "team sedan" i caps mange ganger etterfulgt av masse utropstegn. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 (endret) TEAM WAGON!!!!! Men seriøst. Valget mellom stasjonsvogn, sedan og coupé er helt opp til den individuelle bilen. Jeg kan ikke se bort fra at mitt valg av stasjonsvogn ikke har vært noe annet enn en glede når jeg skal prøve å få med meg en rammemadrass fra Ikea, eller må overnatte på roadtrip, bare kan hive ned baksetene og sove i bilen. Men om valget hadde stått mellom E39 sedan og stasjonsvogn så hadde det vært nokså likegyldig hvilken jeg hadde valgt. Stasjonsvogn kan fort se ut som en gubbebil, men jeg synes BMW og Audi (spesielt i senere modeller) har vært veldig flinke til å unngå dette. RS6 tar seg f.eks svært godt ut som stasjonsvogn. vs sedan Endret 4. januar 2016 av Gavekort Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Audi synes jeg utelukket ser bedre ut i stv utgave enn sedan, (dvs. a4/a6 fra og med B5/C5 (Bortsett fra nyeste a3 som jeg mener er veldig snerten i sedan utgave.)) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Rs6 sedan ser bare kjip ut i forhold til vogn :o Fatter ikke hvordan der går an å gjøre sedanen så kjedelig. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Jeg kan ikke fatte og begripe at noe som helst er en glede i forbindelse med et innkjøp på IKEA.Her snakker vi om grom stasjonsvogn: Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 4. januar 2016 Del Skrevet 4. januar 2016 Mercedes skal ihvertfall ha pluss for å ikke ødelegge stasjonsvognene med alt for skrå bakluke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Feteste vogna: Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Jeg kan ikke fatte og begripe at noe som helst er en glede i forbindelse med et innkjøp på IKEA. Godt poeng. La meg omformulere: Om jeg først måtte på Ikea, så hadde jeg foretrukket å ha eid en stasjonsvogn. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 Om jeg skulle hatt noe på Ikea måtte noen andre gjort handlingen fro meg. Det er fullstendig uaktuelt å dra dit igjen, jeg var der i mars 1999 og skal ikke tilbake. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 En av de få stasjonsvognene jeg kunne tenkt meg med riktig senk, riktig farge og riktige felger Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 ^^ Og en stor stor turbo Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 5. januar 2016 Del Skrevet 5. januar 2016 En av de jeg kunne tenkt meg med riktig farge, senk, felger og motor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå