Gå til innhold

Frykter du at muslimsk kultur vil dominere over Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-245639

Og snik-islamisering er ikke tull, eller skremselspropaganda:

http://www.vg.no/nyheter/meninger/likestilling/muslimske-kvinner-ikke-like-for-loven/a/23510759/

Hva kaller du dette da? Snik kristning av Norge?

http://www.dagbladet.no/nyheter/2001/08/13/274433.html

Mann henter kvinne fra utlandet og dumper henne når han blir lei?

Nei, dette er uønsket adferd som et samlet norsk samfunn finner uforenelig med tradisjonelle norske verdiger. Dette er noe vi som folk ønsker til livs. En vesens forskjell mellom norske verdier og tradisjonelle muslimske/arabiske verdier.

Så når en muslim gjør det er det "snik islamisering" og når en "hvit" nordman gjør det så kalles det?

Jepp! Ene og alene fordi dette er en uønsket oppførsel i norsk kultur, og en ønsket oppførsel i islamsk/arabisk kultur.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Hvis det er uønsket må du angripe alle markedskrefter i norsk "kultur". Det kalles utnytting, og det er lovlig i Norge hvis man ikke blir tatt.

Det kan stemme at det var uønsket, og at vår kultur reagerte instinktivt negativt hver gang noen prøvde seg, men det er ganske lenge siden nu

Lenke til kommentar
Gjest member-7189

Så når en muslim gjør det er det "snik islamisering" og når en "hvit" nordman gjør det så kalles det?

Jepp! Ene og alene fordi dette er en uønsket oppførsel i norsk kultur, og en ønsket oppførsel i islamsk/arabisk kultur.

Så voldtekt og seksuelt misbruk er en del av "snik islamiseringen" av Norge hvis jeg forstår deg rett. 

Og du må da synes kjønnsdelingen i gym og svømming på skolen er Ok. (Også sløyd/håndverk/hjemkunnskap også vet ikke om de har det på skolen lenger  :) ) Alt dette var kjønnsdelt i mange år og en del av norsk kultur.

Lenke til kommentar
Gjest member-7189

En ting til hvis det du stemmer så må jo du være dette forumets største fan av Jonas Gahr Støre. Kan jo ikke være noe som representerer norsk kultur merr de siste 100 år en arbeiderpartiet.

Lenke til kommentar

Så voldtekt og seksuelt misbruk er en del av "snik islamiseringen" av Norge hvis jeg forstår deg rett. 

Og du må da synes kjønnsdelingen i gym og svømming på skolen er Ok. (Også sløyd/håndverk/hjemkunnskap også vet ikke om de har det på skolen lenger  :) ) Alt dette var kjønnsdelt i mange år og en del av norsk kultur.

Om økt voldtekt fra en type befolkning i et samfunn henter motivasjon fra deres religion/kultur, og det blir kjent, så vil jo det påvirke samfunnet. Og da har det samfunnet blitt *insert religion/kultur* - isert. 

Lenke til kommentar

Ideen om at muslimsk kultur skal ta over Europa er like vanvittig som Hitlers idè om at jødene ønsket å ta over verden. Rasisme i sen reneste form, og det er bare innavla rasistpakk som sluker denne historien. Det florerer med propagandavideoer om dette på Youtube. Er man tjukk i huet, kan det nok virke logisk. 

Når det er sagt finnes det ekstreme muslimer i norge som sikkert ønsker at alle vantro skal halshugges og det som verre er. Men jeg vil påstå at dette er et mindretall.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Finnes det ingen jøder som sier at de skal ta over verden? Eller er de også i mindretall?

Jøder hadde planer om å erobre Europa. Hitler innså trusselen og allierte seg med muslimer for å utrydde jødene.

Hitler hadde jo sin egen privat muslim arme. Grunnen til at Hitler allierte seg med muslimer. Var fordi det Islamske kalifat var super kompiser med Tyskland under første verdenskrig.

http://pamelageller.com/2015/04/video-unearthed-of-muslim-nazi-armies-raised-for-hitler.html/

Hadde det Islamske kalifat ikke alliert seg med Tyskland under første verdenskrig. Ville det sannsynligvis ikke ha kollapset.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Frykter du at muslimsk kultur vil dominere over Norge?

Nei, om det blir muslimsk flertall i Norge vil det være jo være rett at alle må følge muslimsk kultur, Norge er tross alt ett demokrati.

De som ikke liker det kan jo bare flytte. ;)

Logikken kan jeg respektere, men hypotetisk sett; Skulle Norge en dag være nær å faktisk bli et islamsk-styrt land, vil jeg gjøre det jeg kan for å stoppe det. 

De som ikke liker det kan jo bare flytte. ;)

Synd at ikke flere gjør det, egentlig. :hm:

Hvem tenker du da på egentlig? De som ikke respekterer logikken, eller bare de som ikke liker islam? Noe sier meg at det er sistnevnte. 

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

I norsk kultur er ikke voldtekt og overgrep akseptert, i muslimsk og arabisk kultur er dette akseptert, og blir oppfordret til, mot de som ansees som annenrangs. F.eks. kvinner uten hijab.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639

En ting til hvis det du stemmer så må jo du være dette forumets største fan av Jonas Gahr Støre. Kan jo ikke være noe som representerer norsk kultur merr de siste 100 år en arbeiderpartiet.

Så du mener at mangel på ryggrad og det å ikke tørre å ha klare meninger er en del av norsk kultur? Når det kommer til manglende integritet i forhold til egen kultur og egne verdier kan jeg være tilbøyelig til å være enig med deg. Men så er vi heller ikke vandt med såpass imperialistiske og overgrepsorienterte kulturer som det muslimsk-arabiske.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...