nebrewfoz Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Det er et implisitt personangrep om at jeg "hater" utlendinger. Jeg skrev "liker ikke". Det var du som skrev at det var bedre her før det kom så mange utlendinger, hvilket jeg tolket til å bety at du mener at det var utlendingene som på en eller annen måte gjorde det verre her, og at du derfor ikke liker dem. Skal du diskutere, så bør du slutte med å overtolke det folk skriver og slutte med å legge ord i munnen på andre. Ikke vær så hårsår. 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Det er en observasjon. Du har nettopp sagt at du ikke liker at det er masse afrikanere, arabere, asiater og øst-europeere i Norge. Det er det du ikke liker med multikultur, at de er her. Da er det ikke urimelig å tenke at du ikke liker afrikanere, arabere, asiater og øst-europeere. Nei, det har jeg ikke sagt. Jeg har sagt at det er de som gjør Norge multikulturelt, og uten dem ville vi ikke være multikulturelle. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Det er nok en middelaldersk religion som bringer med seg skikker vi helst skulle vært foruten. Improved it ... 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Det er en observasjon. Du har nettopp sagt at du ikke liker at det er masse afrikanere, arabere, asiater og øst-europeere i Norge. Det er det du ikke liker med multikultur, at de er her. Da er det ikke urimelig å tenke at du ikke liker afrikanere, arabere, asiater og øst-europeere. Nei, det har jeg ikke sagt. Jeg har sagt at det er de som gjør Norge multikulturelt, og uten dem ville vi ikke være multikulturelle. Men alle nordmenn har da ikke samme kultur!!! Vi er da verken kulturelt eller politisk ensrettede. Hvis du med multikutur mener "svarte mennesker går fritt rundt", så har du jaggu meg en snever definisjon. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Min kort-korte definisjon av "multikultur" er Kardemommeloven. Vestlig liberal kultur, altså? Tåler du ikke å bli sagt imot? Kaller du det personangrep når noen kritiserer meningene dine? Jeg tåler ikke at folk tar det jeg sier, gjør om på det, og presenterer det som mitt utsagn. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Det er nok en middelaldersk religion som bringer med seg skikker vi helst skulle vært foruten. Improved it ... Ja, moralpolitiet er ikke en muslimsk oppfinnelse, det har lange tradisjoner også i andre religioner her i landet: https://www.youtube.com/watch?v=X3dTSk1U21k Geir Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Det er et implisitt personangrep om at jeg "hater" utlendinger. Det var du som skrev at det var bedre her før det kom så mange utlendinger Hvor sa jeg det? Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hvis du med multikutur mener "svarte mennesker går fritt rundt", så har du jaggu meg en snever definisjon. Masse utlendinger virker å være den utbredte definisjonen på multikultur, ihvertfall blant de som støtter det. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hvor sa jeg det? I post #353 definerer du tiden før "multikulturalismen" som den tiden før vi hadde masse afrikanere, arabere, asiater og øst-europeere i Norge. Da er det naturlig å tolke det som at du ikke liker at det er masse afrikanere, arabere, asiater og øst-europeere i Norge. Enig? 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Forklar. Endret 25. august 2015 av BrentPizzaMedBanan Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Hvis du med multikutur mener "svarte mennesker går fritt rundt", så har du jaggu meg en snever definisjon. Masse utlendinger virker å være den utbredte definisjonen på multikultur, ihvertfall blant de som støtter det. Fordi om de ser ut som utlendinger for deg, så kan det godt hende de er født og oppvokst i Norge. En multikutur er både preget av mangfold blant innbyggerne innenfor landets grenser, men også utstrakt reising inn og ut av landet. Det finnes selvsagt regler for hvordan dette skal foregå. Men å se utenlandsk ut eller å være utenlandsk er ikke noe mål i seg selv - det er bare en konsekvens av at mennesker er og ser forskjellige ut. Kultur er så mye; musikk, mat, litteratur, opplevelse av natur og kulturlandskap, osv. 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Ser de ut som utlending, så teller de som utlending. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Ja, da skjønner jeg at du er redd. 1 Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 = Ja, da skjønner jeg at du "Frykter at muslimsk kultur vil dominere over Norge". 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Men jeg gjør ikke det. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 (endret) Norge trenger flere muslimer! Den Islamske stat lager propaganda videoer om Norge. Så immigrantene kan ødelegge landet. https://www.youtube.com/watch?v=IKBpt4HhL1k&feature=youtu.be Endret 25. august 2015 av Rioter Lenke til kommentar
Rigmor Ortiz Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Norge trenger flere muslimer! Den Islamske stat lager propaganda videoer om Norge. Så immigrantene kan ødelegge landet. https://www.youtube.com/watch?v=IKBpt4HhL1k&feature=youtu.be Rare greier. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Ser de ut som utlending, så teller de som utlending. Og ser de ut som en gris, så... Geir 2 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Nei, om du sier så: http://www.nrk.no/ostlandssendingen/vil-ha-slutt-pa-snikfotografering-av-homofile-1.12511974 At muslimer oppfører seg muslimsk, er det da ingen som har nektet for. Det er en middelaldersk religion som bringer med seg skikker vi helst skulle vært foruten. Men dette er ikke "snik-islamisering" av samfunnet, så lenge det ikke får oss til å forandre norsk lov eller tillater justis på siden av den norske. Geir Og det ville vært islamisering. Hvor er det snikingen foregår? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå