Gå til innhold

Frykter du at muslimsk kultur vil dominere over Norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle bare vise til kilder for å bekrefte deg om at påstandene mine er sanne.

Kilden din er anekdotisk. Den sier at det et problem, men begrenset til noen foreldre, om enn økende. Løsningen er å si nei. Om kommunepolitikerne våger det er en annen sak. Hvis ikke får de få hjelp av rikspolitikerne i denne saken. Skjønt det siste sier jeg med blandede følelser.

Geir :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Men siden de er så dumme måtte det vel til en mer smart person som kunne fortelle dem hvem de skal hate?!

Jeg har bodd sammen med folk av det slaget, og de var mye bedre enn de vellykkede jeg har hatt med å gjøre i ettertiden

fact!!!

Lenke til kommentar

Fremmedfrykt og rasehat er holdninger som i størst grad blomstrer opp blant folk uten utdannelse og med lav inntekt. Fact.

Korrelasjon. Kanskje rike folk med høy utdanning har råd til å flytte til steder hvor det ikke er så stort trykk fra andre kulturer? 

Endret av Viking Chieftain of Gains
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Fremmedfrykt og rasehat er holdninger som i størst grad blomstrer opp blant folk uten utdannelse og med lav inntekt. Fact.

Korrelasjon. Kanskje rike folk med høy utdanning har råd til å flytte til steder hvor det ikke er så stort trykk fra andre kulturer? 

Altså:

er det *undersøkt* om det er en korrelasjon mellom holdning til ikke-vestlig innvandring og evne til å unngå nærkontakt med ikke-vestlige innvandrere?  Eller driver man i denne sammenheng bare å korrelaterer "dumhet"/smarthet med holdninger til ikke-vestlig innvandling?  Kanskje det er korrelasjon mellom holdninger og "stygghet"/"penhet" også?  :-)   Man bør jo være ærlig.   Forresten, oppfattes det som "ærlig" at flyktninge-talsmenn har million-inntekt selv?  Eller fungerer de konflikt-skapende?  Hvor mye tjener Jan Egeland? 1 mill/år? 2 mill?  Tilhører han en "elite" som kan betale seg ut av det meste?  Han har full kontroll med eget liv?  Blir han oppfattet som en "tulling på TV" og f.eks. NRK oppfatter ikke dette innen sin "boble"?  Fastlåste løgner er ikke bra for demokratiet.

Personlig mener jeg at (også) ikke-vestlige innvandrere bør få "borgerlønn" og få flytte hvor de vil - og ikke bli slaver under NAV.  Så går tingene seg lettere til.

Endret av ludo1
Lenke til kommentar

Det samme kan du si om tanken om demokrati i Europa på 1800-tallet.

Homokampen ble vel heller ikke akkurat ført av elitene i samfunnet. 

Ateisme er vel også noe som historisk har korrelert med lav utdanning. Et usmakelig arbeiderklassefenomen som burde vært kvalt i fødselen?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Å bruke personangrep som argument er noe som i størst grad blomstrer opp blant folk som støtter hater multikulturalisme. Fact.

Fixed it for you!

Lenke til kommentar

Å bruke personangrep som argument er noe som i størst grad blomstrer opp blant folk som støtter hater multikulturalisme. Fact.

Fixed it for you!

Piss. Jeg ser i allefall langt oftere venstrevridde gå til personangrep mot kritikere av mulitkulturalisme og masseinnvandring. "Rasehater!...rasist!....nazist!!....". Begreper som i dag er blitt så utvannet at det er til å spy av. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...