Visum Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Det eneste disse flyktningene trenger å gjøre er føde barn i Norge. Duh huh! Føder de barn i Norge vil moren/faren få statsborgerskap ettersom barnet blir norsk borger også. Så derfor mener jeg at det ikke tar lengre enn 2-3 år for å føde barn etter de har ankommet Norge. Nesten alle flyktninger bruker barna sine til å få norsk statsborgerskap. Så det eneste de trenger å gjøre er å finne en feit stygg etnisk norsk kvinne og få barn med dem. En grunn til at det finnes så mange hvitinger med svarte kjærester på Furuset/Oslo. Det er blir flere og flere etniske norske kvinner som ikke vil ha barn (har laget egen tråd for det). Noen må erstatte barnemangelen, dersom flyktningene gjør, så er problemet løst. Dette er prisen vi må betale for at etnisk norske kvinner ikke vil ha barn. Da importerer vi polske og russiske kvinner til Norge og har barn med dem. Ja, det kan vi. De er flinke når det gjelder byggebransjen. Når det gjelder teknologi bransjen, så tenker jeg sør-asiatere (India/SriLanka/Nepal). Disse stiller vel ikke store krav til samfunnet og jobbet hardt for livet? - Hva er ditt inntrykk? Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Da importerer vi polske og russiske kvinner til Norge og har barn med dem. Ja, det kan vi. De er flinke når det gjelder byggebransjen. Når det gjelder teknologi bransjen, så tenker jeg sør-asiatere (India/SriLanka/Nepal). Disse stiller vel ikke store krav til samfunnet og jobbet hardt for livet? - Hva er ditt inntrykk? Så lenge de ikke tilber the Great Prophet Muhammad og skriker Allah Akbar under sex. 1 Lenke til kommentar
Visum Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Da importerer vi polske og russiske kvinner til Norge og har barn med dem. Ja, det kan vi. De er flinke når det gjelder byggebransjen. Når det gjelder teknologi bransjen, så tenker jeg sør-asiatere (India/SriLanka/Nepal). Disse stiller vel ikke store krav til samfunnet og jobbet hardt for livet? - Hva er ditt inntrykk? Så lenge de ikke tilber the Great Prophet Muhammad og skriker Allah Akbar under sex. Da er vi enige, men er det vanlig å skrike det ordet du nevner under sex (ble litt nysgjerrig)? Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Denne regelen du sikter til. Er for personer med statsborgerskap fra et annet nasjon. I denne tråden prater man om flyktninger fra krigsherjede land. Så det betyr at de automatisk blir statsløse. Tenkte meg at de fikk unntak, desverre så har norske myndigheter en tendens til å lage unntak for asylsøkere, mens nordmenn må underholde helt meningsløse regler. (som f.eks. at de som søker familiegjenforening under norske regler, må søke i hjemlandet) Så etter din oppdatering så blir resultatet: Krigsflyktninger trenger 3 år Samboere under norske regler trenger 4 år Samboere under EØS regler trenger 5 år Single trenger 7 år Det eneste disse flyktningene trenger å gjøre er føde barn i Norge. Duh huh! Føder de barn i Norge vil moren/faren få statsborgerskap ettersom barnet blir norsk borger også. Så derfor mener jeg at det ikke tar lengre enn 2-3 år for å føde barn etter de har ankommet Norge. Nesten alle flyktninger bruker barna sine til å få norsk statsborgerskap. Så det eneste de trenger å gjøre er å finne en feit stygg etnisk norsk kvinne og få barn med dem. En grunn til at det finnes så mange hvitinger med svarte kjærester på Furuset/Oslo. Dette er en annen gruppe. Sterkt relgiøse muslimske menn kan ikke ha sex med norske kviner, og de kan ihvertfall ikke få barn med dem. For det andre, hvis de gifter seg med en norsk kvinne så får de ikke tatt med familien sin til Norge. Det som skjer er at de stygge kvinnene drar på feriereise til land som Gambia, og der kan de kvinnene få en ung attraktiv mann. Noen ganger så synes hun at han er så fantastisk at hun må ta med han til Norge. De vil da søke om familiegjenforening i Norge. Grunnen til at en del får barn, er fordi det øker sjansen til å få familiegjenforening. Det er blir flere og flere etniske norske kvinner som ikke vil ha barn (har laget egen tråd for det). Noen må erstatte barnemangelen, dersom flyktningene gjør, så er problemet løst. Dette er prisen vi må betale for at etnisk norske kvinner ikke vil ha barn. Vi har ingen barnemangel i Norge. Sist gang vi hadde høyere befolkningsvekst var etter krigen. Og en slik befolkningsvekst fører til en del problemer, selv om de som kommer er produktive. Høy innvandring fører til at vi må hele tiden oppgradere vår infrastruktur, og bygge nye boliger. Bygger vi ikke nok boliger, så blir boligprisene så høye at mange får dårlige leveforhold. Endret 16. august 2015 av Camlon Lenke til kommentar
Visum Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Vi har ingen barnemangel i Norge. Sist gang vi hadde høyere befolkningsvekst var etter krigen. Og en slik befolkningsvekst fører til en del problemer, selv om de som kommer er produktive. Høy innvandring fører til at vi må hele tiden oppgradere vår infrastruktur, og bygge nye boliger. Bygger vi ikke nok boliger, så blir boligprisene så høye at mange får dårlige leveforhold. Norske kvinner føder for få barn. Med andre ord: BARNEMANGEL! Jeg sier bare takk til innvandrere som hjelper med høy fødselsrate. Lenke til kommentar
Camlon Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Norske kvinner føder for få barn. Med andre ord: BARNEMANGEL! Jeg sier bare takk til innvandrere som hjelper med høy fødselsrate. Påstanden din om at norke kvinner føder for få barn er ikke begrunnet. Artikkelen din sier at norske kvinner har en fertilitatsrate på under 2.1, men det er ikke nødvendig å alltid ha en fertilitetsrate på 2.1. Hvis det var tilfellet så hadde Kina innført en tobarnsregel. Dagens innvandring har ført til en befolkningsøkning som vil vare i flere tiår, selv om det kommer ingen nye innvandre. Det er dermed ikke nødvendig å ha en fertilitetsrate på 2.1 for å kunne holde befolkningen stabil. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Jeg kan gjerne adoptere noen av disse små barna, men foreldrene kan vi kaste tilbake til Syria. De oppfører seg som barbarer og sloss som villmenn. De krangler istedenfor å hjelpe hverandre. De må hjelpe hverandre og ikke krangle med hverandre. De krangler med hverandre i køen. Herregud for noen villmenn! https://www.youtube.com/watch?v=2jODRK13DYI De er flinke til å sloss. Vi burde rekruttere dem inn i militæret og sende dem tilbake til Syria. Endret 16. august 2015 av Rioter 1 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Det er ikke slik at de ønsker dem fordi de er muslimer, men fordi FrP-ordførere også er empatiske mennesker og ønsker å hjelpe mennesker i nød. Og nå har de jo faktisk blitt bedt om det av sine egen(!) statsråd. Det er det som teller, ikke Sivs valgkamputspill. Det er sånn det er å sitte i posisjon. Sympati er ikke en har/ikke-har greie, og det er heller ikke den eneste prioriteten i verden. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Det er blir flere og flere etniske norske kvinner som ikke vil ha barn (har laget egen tråd for det). Noen må erstatte barnemangelen, dersom flyktningene gjør, så er problemet løst. Dette er prisen vi må betale for at etnisk norske kvinner ikke vil ha barn. Løser hvilket problem, kostnaden med eldrebølgen? Flyktningene er jo som vi vet en netto utgift for staten, så de gjør bare problemet vanskeligere. Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Gjennom avtalen inngått mellom regjeringen og Kommunesektorens organisasjon (KS) skal kommunene tilby 10 000 plasser til flyktningene i 2015. Kommunene mottar ulike tilskudd fra staten for å dekke kommunale utgifter som følger av bosetting av flyktninger. Det utbetales integreringstilskudd til kommunene for hver bosatte person, for å dekke utgifter til bosetting og integrering. Integreringstilskuddet utbetales over fem år. Stortinget har fastsatt følgende satser for integreringstilskudd i 2015: Integreringstilskudd Bosettingsår Sats År-1 (2015) kr. 182 000 (voksen)*kr. 182 000 (barn)*kr. 232 000 (enslig voksen)kr. 182 000 (enslig mindreårig) År-2 kr. 210 000 År-3 kr. 152 000 År-4 kr. 82 200 År-5 kr. 70 000 Barnehagetilskudd kr. 24 400 (engangstilskudd) Eldretilskudd kr. 157 500 (engangstilskudd) Særskilt tilskudd enslig mindreårig kr. 191 300 Personer med kjente funksjonshemminger Tilskudd 1: kr. 175 900 (engangstilskudd)Tilskudd 2: Inntil kr.1 080 000 i inntil 5 år Enslige mindreårige flyktninger utløser ekstra tilskudd.Målet med ordningen er å bidra til at de enslige mindreårige kan bosettes så raskt som mulig i gode omsorgstilbud tilpasset lokale forhold. Tilskuddsbeløpet for 2015 er på kr. 191 300 per år per person. Det gjør også flyktninger med alvorlige funksjonshemminger og adferdsvansker. Tilskudd 1 er et engangstilskudd på 175 900 kr, og kan tildeles for det første eller det andre året etter bosetting. Tilskudd 2 er på inntil 1 080 000 kr, og kan tildeles årlig i integreringstilskuddsperioden, det vil si i maksimalt i 5 år. Dette tilskuddet strekker seg opp til innslagspunktet for Helsedirektoratets tilskuddsordning for særlig ressurskrevende helse- og sosialtjenester i kommunene. http://www.imdi.no/no/Bosetting/ Immigrantene koster bare penger i 5 år. Etter 5 kan de registrere seg hos NAV og motta 6000 kroner i sosial støtte som alle andre borgere. Disse immigrantene vil ikke bli registrert som arbeidsledig i første omgang. De mottar penger i 5 år først også kan de registrere seg om arbeidsledig hos NAV senere. Så om 5 vil arbeidsledigheten plutselig stige med 10000. Jeg har skrevet dette før, men skriver det igjen. Muslimer er ekstremt flinke til å sloss mot muslimer. https://www.youtube.com/watch?v=b91zk_NuxeI Igjen skriver det samme. Muslimer er veldig flinke til å slåss. https://www.youtube.com/watch?v=wmrqYitp7Uw Muslimer fra Afrika er siviliserte mennesker. https://www.youtube.com/watch?v=SCq2IhgxHHU Hva er det folka på Stortinget driver med? Ser de ikke på videoer fra nettet? En gjeng usiviliserte gamlinger som ikke har hørt om videoer fra internett? Norge i framtiden! Endret 16. august 2015 av Rioter Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Hva er det folka på Stortinget driver med? Ser de ikke på videoer fra nettet? En gjeng usiviliserte gamlinger som ikke har hørt om videoer fra internett? Norge i framtiden! Jeg er i grunnen glad for at våre politikere ikke har verdensbildet sitt fra Youtube... Geir 4 Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Hva er det folka på Stortinget driver med? Ser de ikke på videoer fra nettet? En gjeng usiviliserte gamlinger som ikke har hørt om videoer fra internett? Norge i framtiden! Jeg er i grunnen glad for at våre politikere ikke har verdensbildet sitt fra Youtube... Geir Immigrantene er jo ressurser som skal ta vare på gamle mennesker. Fordi norske ungdommer er late og dumme. Immigrantene er vennlige og de kommer fra fredens religion. Norske ungdommer er agressive og de respekterer ikke andre mennesker. Immigrantene sloss mot hverandre på en immigrantleir og de er en berikelse for Norge og Europa. Når de kommer til Norge så tar de alle drittjobbene som nordmenn ikke vil ha. Norske ungdommer vil ikke jobbe fordi de vil NAVE og er late. Når immigrantene ikke får det som de vil, så sloss de mot hvite mennesker og kaster søppel på gaten. Norske ungdommer er rasister og snakker stygt om innvandrer. Endret 16. august 2015 av Rioter Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Immigrantene er ... Fordi norske ungdommer er ... Av og til vet jeg ikke riktig hva du vil fram til. Geir 5 Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Immigrantene er ... Fordi norske ungdommer er ... Av og til vet jeg ikke riktig hva du vil fram til. Geir Det er ingenting galt med meg. Det er noe galt med dere immigrant elskere. Alle aviser i Norge hevder at immigranter er bra for Norge. Alle beviser og videoer fra nettet beviser det motsatt. Har du sett videoene jeg har postet eller. Dette er voksne menn som flykter fra militær tjenester og som sloss mot hverandre i Europa. Voksne og veltrente menn. Hvordan er det mulig å forsvare sånt? En god investering for Norge Vi vil få problemer med å opprettholde dagens velferdsnivå med dagens befolkning. Økt immigrasjon er derfor en åpenbar løsning.http://www.dagbladet.no/2015/06/26/kultur/debatt/kronikk/meninger/asylpolitikk/39848433/ Gang på gang blir de framstilt som ofrer i media. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/flyktningkatastrofen-i-middelhavet/middelhavet-her-henter-norsk-mannskap-opp-41-omkomne/a/23506650/ Endret 16. august 2015 av Rioter Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Det er ingenting galt med meg. Det har jeg da aldri sagt. Jeg sa at jeg ikke forstod deg. Det er noe galt med dere immigrant elskere. Det er forskjellen på deg og meg da: Jeg sier ikke sånt om deg, men du sier det om meg... Geir 6 Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 (endret) Det er ingenting galt med meg. Det har jeg da aldri sagt. Jeg sa at jeg ikke forstod deg. Det er noe galt med dere immigrant elskere. Det er forskjellen på deg og meg da: Jeg sier ikke sånt om deg, men du sier det om meg... Geir Det er noe galt med deg. Hvordan kan du forsvare veltrente og voksne menn som sloss mot hverandre. I tillegg klatrer de opp på tog som aper. De rømmer fra militærtjeneste istedenfor å forsvare sitt eget nasjon. Hvordan kan du forsvare slike forrædere? De er helt friske disse apene her. Og de sloss mot hverandre og du ønsker dem til Norge. Det er garantert noe galt med deg. Syriske mannfolk er feiginger. Vi burde sende dem tilbake til Syria slik at de kan forsvare sin egen jævla nasjon mot den Islamske Stat. Syria kunne lett ha beseiret den islamske stat hvis disse feigingene hadde meldt seg til militær tjeneste. De friske mannfolk med god helse og rømmer til Europa. Det er så bare så jævlig feigt. Norske menn har forsvart Norge i tusen år siden vikingtiden. Snakke om å ta ansvar for å beskytte sin egen nasjon. Disse feigingene vil du ha i Norge? Disse mannfolka er helt friske forrædere. De er menn i 18 - 30 årsalderen som rømmer fra militartjeneste. Det er en plikt å forsvare sin nasjon. Å forsvare den syriske nasjonen er en samfunnskontrakt. Denne samfunnskontrakten har disse immigrantene ikke oppholdt og dermed er de statsløse syriske forræderiske flyktninger. Det er greit at de sender over svake kvinner og barn. Men pokker dette er friske mennesker i ung alder som skulle vært i militæret og forsvart sin egen nasjon mot den Islamske Stat. https://www.youtube.com/watch?v=SCq2IhgxHHU Endret 16. august 2015 av Rioter Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg har inntrykk av at andelen innvandrerfientlige/rasister blandt de etnisk norske er større på landsbygda enn i Oslo. Er det noe statistisk hold i dette, eller andre som sitter med samme oppfatning? Hva kommer det av at så mange er redde for (eller i hvertfall motstandere av) å spise halal-kjøtt når de til vanlig ikke bryr seg filla om hvordan dyra er slaktet? 3 Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Flyktninger er en berikelse for samfunnet, men det finnes ikke nok jobber til alle. http://www.tv2.no/2015/08/17/nyheter/trygd/nav/7264362 Det finnes ikke nok jobber for ALLE. Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg regner med at det er en viss andel IS-folk blant flyktningene som kommer over middelhavet. Disse vil da opprette "sovende celler" i landene de får asyl i. 1 Lenke til kommentar
Rioter Skrevet 17. august 2015 Del Skrevet 17. august 2015 Jeg regner med at det er en viss andel IS-folk blant flyktningene som kommer over middelhavet. Disse vil da opprette "sovende celler" i landene de får asyl i. Arbeiderpartiet bryr seg ikke om de er en del av IS. AP har kun mål som å sanke inn valgstemmer hos innvandrerne. Da Dagbladets reporter skulle inn i stemmelokalet på Grønland for å forhåndsstemme, kom listebæreren bort og ga ham beskjed om å stemme på Arbeiderpartiet og kandidat nummer 39 i Oslo, Elvis Chi Nwosu. http://www.dagbladet.no/2015/08/17/nyheter/valg15/politikk/oslo/40613427/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå