Harald Gjerholm Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Langs Fjordlina. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Lina ja... Mange linjer her som møtes ved trærne. Flott bilde fra vakkert landskap. Hilsen Olav Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Fine linjer i bildet! Liker! Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Ja, det skal jeg si deg Harald. Det er veldig flott langs denne strekningen, jeg var der borte i forrige uke en tur. Et flott bilde du her viser. Fin komp, fine farger og en god skarphet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Du er dyktig på landskapsfotografering, flotte linjer langs Randsfjorden dette ja! Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Flott komposisjon og herlige friske farger. Mvh Thor Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Gjerdet lager fin linje inn i dette frodige motivet. Vakkert på landet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Det er et herlig "drag" i dette bildet synes jeg. Fine farger og skarphet. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Et knallgodt bilde Harald. Østsiden av Randsfjorden med sine frodige åker og åpne landskap egner seg godt til fotografering. Legger ut et bilde i dag som jeg tror er tatt litt nærmere Jevnaker enn dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg