Myoxox Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Er det noen plasser i Trondheim jeg kan lever inn klokke til butikk å selge den til de? Lenke til kommentar
kriegheim Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Ja. Men det gjelder kun spesielle klokker, gjerne i range på 10 000 - 150 000 Lenke til kommentar
Myoxox Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Ja. Men det gjelder kun spesielle klokker, gjerne i range på 10 000 - 150 000 Noen plasser jeg kan dra for å se hvor mye den jeg har er verd da? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Finn tak i kvitteringa. Er det gave? Spør den du fikk klokka av. Lenke til kommentar
kriegheim Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 Jeg var kanskje litt uklar. Har du en breitling, rolex, omega o.l. kjøper butikken den av deg for videresalg. Er der en casio eller police er ikke marginene der. Hvilken klokke er det? Lenke til kommentar
Myoxox Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Jeg var kanskje litt uklar. Har du en breitling, rolex, omega o.l. kjøper butikken den av deg for videresalg. Er der en casio eller police er ikke marginene der. Hvilken klokke er det? Står "Seiko Premier" på den. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Tror ikke de kjøper uten kvittering da. De er redd for å kjøpe tyvegods. Lenke til kommentar
kriegheim Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Jeg var kanskje litt uklar. Har du en breitling, rolex, omega o.l. kjøper butikken den av deg for videresalg. Er der en casio eller police er ikke marginene der. Hvilken klokke er det? Står "Seiko Premier" på den. Ok; men det står sikker ett modellnr. Ett kjapt søk viser at de ligger mellom 2000 - 5000 kr. Selg den på finn Lenke til kommentar
sungun Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Hvorfor selge til butikk? Lenke til kommentar
Myoxox Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Hvorfor selge til butikk? Bare lurte. Sikkert ikke mange som vil kjøpe den brukt uten kvittering.. Lenke til kommentar
kriegheim Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Hvorfor selge til butikk? Bare lurte. Sikkert ikke mange som vil kjøpe den brukt uten kvittering.. Fordi? Det er null problem å selge en klokke til noen tusen uten kvittering Lenke til kommentar
sungun Skrevet 6. august 2015 Del Skrevet 6. august 2015 Hvis den er i god stand og prisen er riktig, skal det ikke være noe problem å selge den på finn evt tidssonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå