Fredrik N. Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Okla Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Var ikke mye sommerlig over dette bildet nei. Kommer man i høyden endrer landskapet seg radikalt. Mye stein som det alltid er i norske fjell, her uvanlig mye smått. Gode bilder begge to. Må for øvrig betraktes i fullstørrelse der detaljene kommer fram. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Det var bare småstein de siste kilometrene og alt var grått og fargeløst på en måte (forsterket av været selvfølgelig). Har trasket i mange fjell, men landskapet her var spesielt. Takk for at du kommenterte, Ragnar! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Jøje meg dette var spesielt! Bare småstein jo! Flotte bilder ble det jo likevel. V1 best tror jeg Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Takk skal du ha Helene! Og for deg som har vært oppi disse traktene før ligger Tovatnet øverst til høyre. Fredrik Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Flott bilde av en kold natur. Masse sten men du fikk jammen formidlet det på en flott måte Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Takk til deg også, Knut Sunshine! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Olav Leistad Hove Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Mye småsteiner ja! Enig med kommentarene fra de andre. Du har sikkert etterbehandlet bildet noe som gir en fin effekt og forsterker det golde landskapet. Hilsen Olav Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Litt av et steinrike, dette ja! Artig å få sett! Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Veldig spesielt og flott, med god komposisjon. Skulle nesten tro du fotograferte sort-hvitt, men jeg vet det kan være slik, oppvokst omgitt for det meste av gråstein som jeg er. Herlig drag innover.. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Takk til Trond Olav, SvenM og Olav for hyggelige tilbakemeldinger.. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Gjest medlem-345354 Skrevet 5. august 2015 Del Skrevet 5. august 2015 Flott bilde. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 5. august 2015 Forfatter Del Skrevet 5. august 2015 Takk for hyggelig tilbakemelding, Yngve! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg