jtheb Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Heisann! Var på jakt etter bærbar pc som takler spill ganske godt samtidig som jeg har lyst på HD skjerm og ssd, samtidig prøver jeg å holde budskjettet så lavt som overhode mulig. Fikk tilbud om å kjøpe en pc med følgende specs: Spesifikasjoner:OS: Windows 8CPU: IntelCore i/ 4700MQ @ 2.40GHzRAM: 24GB Dual-Channe DDR3 @798MHzSkjermkort: Generic PnP Monitor (1920x1080@59Hz)Intel HD Graphics 46002047MB nVidia GeForce GTX 765MLagringsplass: 223GB Intel SSD698GB Western Digital WDC (HDD)Annet: 2stk USB3 porter1stk USB2 port1stk HDMI port1stk e-SATA port1stk SD/MMC/MS port1stk nettkabel-port1stk VGA-portCD-ROM (DVD)Separate tilkoplinger for headset og mikrofonEkstrautstyr: Lader Jeg har uannsett ikke lyst til å betale 6000,- for en pc, og jeg finner ingen som er like gode som denne, burde jeg gå for det :=)? Lenke til kommentar
ExpensiveGameFinder Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Bortsett fra at skjermkort er et middelmådig 3 generasjons gammelt kort er den vell grei Lenke til kommentar
jtheb Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Nice, så litt på GTX 765m sammenliknet med GT 840m som er det beste kortet jeg finner til pcer til 6000kr, virket som GTX kortet banket D ganske greit? http://gpuboss.com/gpus/GeForce-GTX-765M-vs-GeForce-840M Eller? Lenke til kommentar
KimL Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Ville ikke betalt 6k for den hvertfall. Du må prute litt 1 Lenke til kommentar
jtheb Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Ville ikke betalt 6k for den hvertfall. Du må prute litt Betaler 4800? Er vel ganske okey pris med Windows 10 også Endret 3. august 2015 av jtheb Lenke til kommentar
sveibuen Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 4800kr er ok pris, se om du får en litt lavere! Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 vet du hvilket merke/modell det er som selges? beklager hvis dette allerede står oppnevnt, da er jeg bare blind 1 Lenke til kommentar
jtheb Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 vet du hvilket merke/modell det er som selges? beklager hvis dette allerede står oppnevnt, da er jeg bare blind er en multicom xishan W350s med ssd ? Lenke til kommentar
jtheb Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 vet du hvilket merke/modell det er som selges? beklager hvis dette allerede står oppnevnt, da er jeg bare blind er en multicom xishan W350s med ssd ? Lenke til kommentar
Nexx Skrevet 4. august 2015 Del Skrevet 4. august 2015 vet du hvilket merke/modell det er som selges? beklager hvis dette allerede står oppnevnt, da er jeg bare blind er en multicom xishan W350s med ssd Eneste klagen jeg kan finne på PCn er viftestøy (kan enkelt løses med et headsett el.l). Kommer også helt ann på hvordan PCen har aldret. De aller fleste PCer sliter ut kjølingen etter et parr år (er mulig å fikse for de som kan det). Spec messig er det lite å klage på. Kjører selv en MSI med GTX 660 kort, og funker enda knall til det meste (må gimpe litt på grafikk i enkelte spill), men PCn har holdt seg eksepsjonell når det kommer til kjølingen. I den prisklassen du ser i, ville jeg sagt go for it. Du vill ikke finne stort bedre til ditt formål. Litt enkel oppussing, og PCn kan være så god som ny for alt vi vet. Hvis du har mulighet til det, se etter fysiske skader på PC før du kjøper den, da det lett kan få større konsekvenser for ytelse. Hvis du vil lese mer om akkurat denne PCn vil jeg annbefale deg å ta en titt her: http://www.notebookcheck.net/Review-Schenker-XMG-A523-Clevo-W350ST-Notebook.94048.0.html 1 Lenke til kommentar
jtheb Skrevet 4. august 2015 Forfatter Del Skrevet 4. august 2015 Jeg går for den! Takk for info/hjelp folkens! Veldig hyggelig at folk svarer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå