Gå til innhold

Tilbud om ny bærbar pc, burde jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Heisann! Var på jakt etter bærbar pc som takler spill ganske godt samtidig som jeg har lyst på HD skjerm og ssd, samtidig prøver jeg å holde budskjettet så lavt som overhode mulig. Fikk tilbud om å kjøpe en pc med følgende specs:

Spesifikasjoner:

CPU: IntelCore i/ 4700MQ @ 2.40GHz

RAM: 24GB Dual-Channe DDR3 @798MHz

Skjermkort: Generic PnP Monitor (1920x1080@59Hz)
Intel HD Graphics 4600
2047MB nVidia GeForce GTX 765M

Lagringsplass: 223GB Intel SSD
698GB Western Digital WDC (HDD)

Annet: 2stk USB3 porter
1stk USB2 port
1stk HDMI port
1stk e-SATA port
1stk SD/MMC/MS port
1stk nettkabel-port
1stk VGA-port
CD-ROM (DVD)
Separate tilkoplinger for headset og mikrofon

Ekstrautstyr: Lader

Jeg har uannsett ikke lyst til å betale 6000,- for en pc, og jeg finner ingen som er like gode som denne, burde jeg gå for det :=)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vet du hvilket merke/modell det er som selges? beklager hvis dette allerede står oppnevnt, da er jeg bare blind :whistle:

er en multicom xishan W350s med ssd

Eneste klagen jeg kan finne på PCn er viftestøy (kan enkelt løses med et headsett el.l). Kommer også helt ann på hvordan PCen har aldret. De aller fleste PCer sliter ut kjølingen etter et parr år (er mulig å fikse for de som kan det). 

Spec messig er det lite å klage på. Kjører selv en MSI med GTX 660 kort, og funker enda knall til det meste (må gimpe litt på grafikk i enkelte spill), men PCn har holdt seg eksepsjonell når det kommer til kjølingen. 

I den prisklassen du ser i, ville jeg sagt go for it. Du vill ikke finne stort bedre til ditt formål. Litt enkel oppussing, og PCn kan være så god som ny for alt vi vet. Hvis du har mulighet til det, se etter fysiske skader på PC før du kjøper den, da det lett kan få større konsekvenser for ytelse.

Hvis du vil lese mer om akkurat denne PCn vil jeg annbefale deg å ta en titt her: http://www.notebookcheck.net/Review-Schenker-XMG-A523-Clevo-W350ST-Notebook.94048.0.html

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...