Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mister tilkobling 1-5min etter ruter restart

Anbefalte innlegg

Ruter: AirLink29150

Laptop: Acer Aspire V15 Nitro

Windows 10

Har de siste dagene (siden jeg installerte Windows 10... sammenheng?) hatt store problemer med "begrenset tilgang" til internett. Nettet funker i 1-5 minutt, før jeg får begrenset tilgang og må restarte ruteren for å få noen få minutter til. Jeg har prøvd å resette ruteren til fabrikkinstillinger, og jeg har slått av IPv6 etter forslag fra nettet, men det skjer fortsatt. Hvilke tester bør jeg gjøre, og hva kan jeg gjøre for å fikse det?

Når det går over til begrenset tilgang, kan jeg ikke en gang gå inn på ruterinstillingene.

FIkk forøvrig bluescreen to ganger mens jeg skrev denne posten, med feilkoden KERNEL_SECURITY_CHECK_FAILURE. Aner ikke om det har noe med saken å gjøre, men så langt virker Windows 10 som noe dritt. Installerte OSet dagen det ble tilgjengelig, har ikke tuklet med drivere eller systeminstillinger eller noen ting.

Edit: Fikk flere feilskjermer på rad etter jeg postet, med feilkoden ATTEMPTED_SWITCH_FROM_DPC. Ingen av disse feilmeldingene sier meg noen ting om hva jeg må gjøre for å fikse problemet. Har de ikke testet produktet sitt før de slapp det...? Reinstallerer Windows 10 nå, får se om det fikser noen ting.

Endret av thesnidr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...