lougil Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 (endret) Jeg vurderer å begynne med studier igjen etter snart 6 år med skolefri, men sliter med å bestemme meg. Jeg har generell studiekompetanse, fagbrev som mediegrafiker og fulltidsjobb innenfor TV-distribusjon i snart 5 år, men jeg trives ikke i et veldig kreativt yrke, og jobben jeg har er blitt for ensformig og lite utfordrende. Jeg ser etter et yrke som gjerne er både praktisk og teoretisk, og hvor man jobber en del med research og problemløsning. Jeg liker å finne ut hvordan ting fungerer, og hvorfor de ikke fungerer. Det kan også være software-problemer, men programmering frister meg ikke veldig. Har lenge vurdert litt forskjellige ingeniørlinjer, blant annet elektro, men har fått inntrykk av at de er veldig teoretiske. Jeg må også ta opp R-matte og fysikk for å komme inn. Lønn har ikke alt å si, men må tjene fra 400.000 + for at det skal lønne seg for meg å studere. Finnes det noen yrker som kan passe? Endret 3. august 2015 av lougil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå