Gå til innhold

Hadde jeg bare hatt penger........

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-296438

Så du drømmer om Mærshe:-)

Stilig perspektiv med god skarphet. Klart og fint hele veien. Så nå er det bare og spare....

Lenke til kommentar

Så du drømmer om Mærshe:-)

Stilig perspektiv med god skarphet. Klart og fint hele veien. Så nå er det bare og spare....

Når jeg til daglig kjører rundt i en Skoda, riktignok forholdsvis ny og godt utstyrt, så forstår du nok at tennene løper i vann når en ser slike perler - men det blir nok med lengselen.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott presentert prakteksemplar av en Mercedes .

Flott kameravinkling , skarpt og med fine farger.

Drømmen om en Mercedes ble gjort berømt gjennom

teksten til Janis Joplin : o lord wont you buy me a Mercedes Benz...

Er selv eier av en nyere og velutstyrt Skoda , den fjerde i rekken , og er storfornøyd.

Men slike bildrømmer har også jeg , da kanskje om andre biler. Se på siden : www.feine-cabrios.de

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Min drøm går i en helt annen retning - kassevogn med rullestolheis. Gidder ikke søke for jeg vet jeg får nei. Politikernes løgner om at handicappede skal ha samme tilgjengelighet i samfunnet som andre er jo nettopp bare det - LØGNER.

Dermed får vi bare fortsette å drømme - du om mæsjebæsj og jeg om kassevogn med automatgir.

Roar

Lenke til kommentar

Du får frem mye av det flott designet, slik du vinkler her, Ragnar. Skrått bakfra, lavt perspektiv.

Det slår meg at dette gjelder også to-hjulinger. Og skip.

Hei Trond og takk for kommentaren. Helt enig i at det med kameravinkel i mange tilfeller være avgjørende.

Skj

Lenke til kommentar

Flott presentert prakteksemplar av en Mercedes .

Flott kameravinkling , skarpt og med fine farger.

Drømmen om en Mercedes ble gjort berømt gjennom

teksten til Janis Joplin : o lord wont you buy me a Mercedes Benz...

Er selv eier av en nyere og velutstyrt Skoda , den fjerde i rekken , og er storfornøyd.

Men slike bildrømmer har også jeg , da kanskje om andre biler. Se på siden : www.feine-cabrios.de

Mvh

Alec

Hei og takk for ditt utfyllende svar. Ja, Janis Joplins versjon om Mercedes (og andre goder) er minst like udødelig som selve bilmerket. Skal se nærmere på siden du henviser til.

Skj

Lenke til kommentar

Min drøm går i en helt annen retning - kassevogn med rullestolheis. Gidder ikke søke for jeg vet jeg får nei. Politikernes løgner om at handicappede skal ha samme tilgjengelighet i samfunnet som andre er jo nettopp bare det - LØGNER.

Dermed får vi bare fortsette å drømme - du om mæsjebæsj og jeg om kassevogn med automatgir.

Roar

Så håper jeg da inderlig at din drøm går i oppfyllelse før min. Håpløst at ikke samfunnet sørger for tilpasninger slik du nevner, hvilket må kalles en skandale i vårt rike og moderne samfunn.

Skj

Lenke til kommentar

...da hadde jeg i hvert fall ikke brukt penger på noe slikt.. betaler formye bare for merkenavnet...... ;)

Skulle heller kjøpt meg en rørslig bobil (med eget servicepersonell, garasje og alt som hører til...).. :)

PS!

Stilig komp, da... :)

Ser du drømmer du også, og like uoppnåelig både for deg og for meg. (Det med servicepersonell var jo ikke dumt) !

Skj

Lenke til kommentar

Jeg har en sommerbil i garasjen (Ford Capri 74.mod), nå mangler bare sommeren...

Ellers tar jeg gjerne en gammel Porsche 911..

Snasent bilde, litt mye forstyrrelser i bakgrunnen for å være perfekt, men skitt au!

Hei Helene, hadde bilen vært min så hadde nok bakgrunnen også matchet også. Ford Capri var også en bil jeg så på med lengsel i min ungdom, og noe mer oppnåelig enn en ny Mercedes sportsbil. Det må da vel komme noe skikkelige sommerdager på dine trakter også, så du kan deg en tur med hedersbilen din !

Takk for kommentaren.

Skj

Lenke til kommentar

Denne smuldrer opp og forvitrer på noen tiår - bildene og minnene dine varer evig Ragnar :) Kan man bli særlig rikere?

En annen ting - tenk på hvor lite fotoutstyr man får plass til i denne Mercen :)

mvh

Jan

Ja, mangel på bagasjeplass til alt fotoutstyret er nok begrensningen !! Ellers takk for dine kloke ord. Diamanter og bilder varig evig som du vet. (Et litt utvidet begrep)

Vennlig hilsen Ragnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...