Jan Høydal Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Stille dialog Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Minimalistisk, men treffer en nerve... Lenke til kommentar
HSP Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Elegant lys. Fraværet av mennesker er påfallende og virkningsfullt. Smart og bra gjennomført. Henning Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Lyset som kommer inn gjennom det runde vinduet viser akkurat det som er interessant inne i rommet. Lav kameravinkel forsterket det gode inntrykk. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Veldig bra dette Jan. Selv om rommet er mørkt og tomt, så formidler det en stemning. Hva slags dialog har vært her, hva er sagt og hva ble utfallet.....ser for meg en skikkelig alvorsprat. God kontroll på lys, der du har fått med detaljer. Det spisse taket og det runde vinduet, står i god kontrast til hverandre. Tenker dette er et rom som det ikke er høyt under taket, også i overført betydning i forhold til dialogen.... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Man får litt følelse av at noen setter lyskaster'n på deg her. men så er det da også det som skaper stemningen i bildet. Tittelen sender tankene i retning den enveisdialogen som religiøse mennesker har med sin Gud der oppe. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Spennende og flott bilde. Det lave perspektivet og lysinnfallet skaper form for høytidlig alvor. Og holder samtidig mye informasjon tilbake, noe som pirrer betrakters sanser og forestillingsevne. Kunstnerisk fotografering. Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Minimalistisk, men treffer en nerve... Takker, liker når det treffer en nerve mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Elegant lys. Fraværet av mennesker er påfallende og virkningsfullt. Smart og bra gjennomført. Henning Ja, det var litt meningen at fraværet av mennesker skulle være påfallende og vekke undring. Takker så mye! mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Lyset som kommer inn gjennom det runde vinduet viser akkurat det som er interessant inne i rommet. Lav kameravinkel forsterket det gode inntrykk. Vennlig hilsen Ragnar Det ble en skikkelig gulvkryper gjennom en loftsluke, så jeg er glad noen la merke til dette mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Veldig bra dette Jan. Selv om rommet er mørkt og tomt, så formidler det en stemning. Hva slags dialog har vært her, hva er sagt og hva ble utfallet.....ser for meg en skikkelig alvorsprat. God kontroll på lys, der du har fått med detaljer. Det spisse taket og det runde vinduet, står i god kontrast til hverandre. Tenker dette er et rom som det ikke er høyt under taket, også i overført betydning i forhold til dialogen.... Det skal være rom for tolkning fra betrakterens side i dette bildet, så jeg setter umåtelig pris på å høre hvordan du ser bildet. Liker når betrakteren foretar en refleksjon Takker så mye igjen Pentaxen! mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Man får litt følelse av at noen setter lyskaster'n på deg her. men så er det da også det som skaper stemningen i bildet. Tittelen sender tankene i retning den enveisdialogen som religiøse mennesker har med sin Gud der oppe. Roar Du er nok sterkt inne på det religiøse og stille dialogaspektet som jeg også hadde i bakhodet i denne komposisjonen Roar. Artig at du ser det slik mvh Jan Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Spennende og flott bilde. Det lave perspektivet og lysinnfallet skaper form for høytidlig alvor. Og holder samtidig mye informasjon tilbake, noe som pirrer betrakters sanser og forestillingsevne. Kunstnerisk fotografering. Jeg prøvde å gjøre det litt sakralt i uttrykket samtidig som jeg prøvde å gjøre det sublimt. Veldig kjekt at du så nettopp dette. mvh Jan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg