Trond Olav Løkken Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Tall Ships Races - Kristiansand Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Et flott bilde dette av noen flotte gamle skuter. Fine farger, god skarphet og en fin beskjæring Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 For noe flotte og ikke minst velholdte båter. V1 for at jeg faller for spesielt for disse seilskutene. Bildene er som vanlig flotte i sin utførelse. mvh Jan Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Forfriskende serie med bilder fra TSR! Likte spesielt godt V2, her! (nydelig båt, den "bugatti`n),,,, Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Du har vist mange bilder fra Tall Ship Race nå, men blir allikevel ikke mett på inntrykkene. Av de tre bildene her faller jeg mest for V2. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Røde seil over Nordsjø'n går. Litt fint at ikke alle seilere er hvite med ditto seilføring. Ser du kalle båten i V2 og V3 en perle. Bare en bældyr og upraktisk balje for å vise seg fram spør du meg. Ville ikke hatt'n om noen heiv'n etter meg. Takke meg til ei snekke. Finnes jo i glassfiber de også og ikke på langt nær så dyre. men min tid som "skipsreder" er nok for lengst forbi. Roar Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Takker atter for kommentarer. Begynner å bli tid for å lukke dette tema; det blir for langdrygt å vise fram samtlige båter.. Et par visninger til, så.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg