Gjest Slettet+0987123 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Sunbeam ... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Flotte sykler...,nesten som på barndommens fergeturer på 60-70-tallet... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Slike vekker berettiget oppsikt. Koselige sommerinnslag. Fin billedserie. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Takker for hyggelige og positive kommentarer - smort1 og Ragnar . Noen ganger er man heldig og kommer over disse i et større antall som er på en felles tur. Mvh Alec Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Joda, har vært med på slikt på ferger i India. En venn av meg hadde en gammal engelskbygd Enfield som vi crossa rundt med til ræva mi ikke orka mer da muskulaturen sa stopp hva motorsykkelturer angikk. Kan nevne at i dag bygges det som en gang var engelskmennenes stolthet hva militærsykler angikk kun i India og da i litt mer moderne utgave. Men låta er den samme og ville antagelig blitt stoppa p.g.a. den her i Norge selv om noen av Harley gutta fortsatt durer rundt med "raka rør" som de kaller fri eksos. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Joda, har vært med på slikt på ferger i India. En venn av meg hadde en gammal engelskbygd Enfield som vi crossa rundt med til ræva mi ikke orka mer da muskulaturen sa stopp hva motorsykkelturer angikk. Kan nevne at i dag bygges det som en gang var engelskmennenes stolthet hva militærsykler angikk kun i India og da i litt mer moderne utgave. Men låta er den samme og ville antagelig blitt stoppa p.g.a. den her i Norge selv om noen av Harley gutta fortsatt durer rundt med "raka rør" som de kaller fri eksos. Roar Hei Roar ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. I dag skjer jo også det motsatte , elektriske biler må ha enn kunstig lyd i lav hastighet slik at fotgjengerne kan høre dem. nesten som i bilens barndom da en person gikk foran med en bjelle for å varsle om bilen som kom. Mvh Alec Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Artig å se slikt, Alec! De grønne er militære modeller, formoder jeg. Man ser at det tas fram mange flotte rekvisitter rundt om i Europa pt, mange like strøkne som kom de rett fra fabrikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Artig å se slikt, Alec! De grønne er militære modeller, formoder jeg. Man ser at det tas fram mange flotte rekvisitter rundt om i Europa pt, mange like strøkne som kom de rett fra fabrikk. Hei Trond Olav ! Takker for hyggelig og positiv kommentar. Om de grønne har vært brukt av det engelske militæret vet jeg ikke , men det er vel sannsynlig. Andre ville neppe lakkert dem i en slik grønnfarge . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg