Gå til innhold

Sunbeam ...

Gjest Slettet+0987123

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+0987123

Takker for hyggelige og positive kommentarer - smort1 og Ragnar .

Noen ganger er man heldig og kommer over disse i et større antall som er på en felles tur.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Joda, har vært med på slikt på ferger i India. En venn av meg hadde en gammal engelskbygd Enfield som vi crossa rundt med til ræva mi ikke orka mer da muskulaturen sa stopp hva motorsykkelturer angikk.

Kan nevne at i dag bygges det som en gang var engelskmennenes stolthet hva militærsykler angikk kun i India og da i litt mer moderne utgave. Men låta er den samme og ville antagelig blitt stoppa p.g.a. den her i Norge selv om noen av Harley gutta fortsatt durer rundt med "raka rør" som de kaller fri eksos.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Joda, har vært med på slikt på ferger i India. En venn av meg hadde en gammal engelskbygd Enfield som vi crossa rundt med til ræva mi ikke orka mer da muskulaturen sa stopp hva motorsykkelturer angikk.

Kan nevne at i dag bygges det som en gang var engelskmennenes stolthet hva militærsykler angikk kun i India og da i litt mer moderne utgave. Men låta er den samme og ville antagelig blitt stoppa p.g.a. den her i Norge selv om noen av Harley gutta fortsatt durer rundt med "raka rør" som de kaller fri eksos.

Roar

Hei Roar !

Takker for hyggelig og positiv kommentar.

I dag skjer jo også det motsatte , elektriske biler må ha enn kunstig lyd i lav hastighet slik at fotgjengerne kan høre dem. nesten som i bilens barndom da en person gikk foran med en bjelle for å varsle om bilen som kom.

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Artig å se slikt, Alec!

De grønne er militære modeller, formoder jeg.

Man ser at det tas fram mange flotte rekvisitter rundt om i Europa pt, mange like strøkne som kom de rett fra fabrikk.

Hei Trond Olav !

Takker for hyggelig og positiv kommentar.

Om de grønne har vært brukt av det engelske militæret vet jeg ikke , men det er vel sannsynlig. Andre ville neppe lakkert dem i en slik grønnfarge .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...