Torbjørn Milje Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Bondegård på Hadeland Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Virkelig flott landskapsfoto. Begynner å bli en liten gjeng her med folk som kan dette godt. Mer enn halve jobben er å finne motiv. Det er slående hvor vakkert det er med dyrket land. Og fine skyer. Ser ut som du har hatt knallbra lys her, jevnt fordelt. Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Tusen takk for din hyggelige og fine kommentar. Ja, lyset var bra , det var ikke noe sol da bildet ble tatt men noen veldig fine skyer. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Fint landskap, og veien som slynger seg innover i bildet kompletterer det gode inntrykk. (Ikke så langt fra søsterkirkene) ? Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Nils Christian Skjauff Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Et godt landskapsfoto - det utsnittet og den fine veien innover gjør mye for det gode helhetsinntrykket! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Her ville jeg kutta under den hvite nærmest utbrente himmelen for da kommer det virkelige dybdesuget fram. Klar eller som her hvit himmel over skyene samt for mye himmel dreper lett dybdefølelsen i et bilde. Scroll opp og dekk til så ser du det antagelig. Ellers mye fin bonderomantikk her som for meg henter barneminner da jeg tilbrakte somrene på landet. vi leide hytte på en gård ute ved Øyern. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Nydelig landskapsbilde, men et kutt slik Roar foreslår ville nok hevet det enda ett hakk Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 En komposisjon etter læreboka dette. Fint (foto)lys og farger. Ellers er jeg litt enig med de over som forlanger kutt opp der oppe. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Igjen et nydelig landskapsbilde i fine farger Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Tusen takk til dere alle for hyggelige og fine tilbakemeldinger. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Hei Ragnar. Jeg glemte å gi svar til deg på hvor dette bildet er tatt. Bildet er tatt bare noen få hundre meter fra Søsterkirkene. Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Gjest medlem-356536 Skrevet 10. august 2015 Del Skrevet 10. august 2015 Et godt bilde med god dybde! Veien er med på dra deg innover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg