Gå til innhold

word - check box

obos

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har brukt en check box før i word?

Jeg får frem boksen men jeg får ikke haket den... Jeg har tenkt å lage en spørreundersøkelse i word. Jeg har skrevet et spm og respondenten kan bare hake av på 5 ulike bokser (check box) men jeg får ikke gjort noe.... Når jeg dobbelklikker på den boksen så går jeg inn på Microsoft Visual Basic.....

Help plz :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husker at jeg laget noe greier selv en gang. men det ble ganske tungvint å gjøre det som jeg husker. desverre har jeg ikke det dokuemente forran meg nå da det var ganske lenge siden jeg holdet på med. men det går an å lage en check-box i f. eks front page å lime den inni Word derretter så kopierer du check-boxen på den forskjellige plassen du vil at de skal være.

Lenke til kommentar

Det kommer an på hvordan du har laget den. Hvis den er laget med kontrollverktøykassen (som du har gjort her) må du gå ut av utformingsmodus ved å klikke knappen for utformingsmodus på verktøylinjen Visual Basic. Hvis den er laget med skjema-verktøylinjen (som er mye lurere) må du beskytte skjemaet ved å klikke låsen på skjema-verktøylinjen. Da kan mottakerne kun krysse av i boksene og ikke gjøre andre endringer i dokumentet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...