Gå til innhold

Tyskerne kjemper febrilsk mot okkupasjonsmaktene som tok over etter andre verdenskrig

Gjest medlem-141789

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-141789

Den siste tiden har det vert mye bråk i tyskland, fordi okkupasjonsmaktene (USA og alle andre land som elsker multikultur) har tvunget landet til å ta i mot hundretusener av innvandrere fra land utenfor Europa. Hele 200 000 ble tatt i mot i fjor, i år blir det enda mer. 

Les her: http://www.dagbladet.no/2015/08/02/nyheter/nynazisme/nazisme/pegida/40437578/

De klager og klager, men makten tvinger dem til å begå folkemord på sitt eget folkeslag, slik som over alt ellers i Europa. Hvorfor de skal begå det forstår ikke jeg, men det er en del mørkemenn som er på gang.

Selv en person som strekker ut hånden og viser en uskyldig hilsen, mot demonstranter som ikke ønsker mer innvandring (muligens for å spotte personene) skal bli fengslet. Et totalitært regime som skal straffe sitt eget folk, i mens de driver med fordrivingen og ødeleggelsen sin.

Hva tenker dere om det her?

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-141789

Er uenig. Jeg tror ikke du er noen kulturmarxist, SJW ol. Jeg tror du bare er redd for tanker, slik som mange andre. Det er jo et faktum at prosentandelen tyskere, nordmenn, briter osv. går nedover til bunnen i deres egne hjemland. Det er den virkelige galskapen synes jeg og det burde virkelig ikke bare være jeg som synes det. Folk burde jo ha noen retter.

Jeg har for øvrig ikke skrevet noe om at hvite er overlegne eller noe slikt. Det er vel stort sett bare det media ønsker å fremstille alle som ikke ønsker at den originale befolkningen skal forsvinne. De ligger emosjonelt tilbake i 1950, der vestlige land og folk faktisk hadde en totalt overlegen posisjon i verden og der det nesten var til å forvente at de gjorde noe.

Endret av medlem-141789
Tar vekk sitat av slettet innlegg
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Fengsel for å vise nazi-hilsen? Tyskland er jo helt ødelagt.

Slik har det vert siden andre verdenskrig. For å "stoppe" nazistene fra å gjenoppstå. Som om tegnene i seg selv kan hjelpe til med det.

Jeg tror for øvrig ikke at de fremdeles er okkupert av USA bare for å si det, men det kan virke slik. 

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Kolonitiden er over! Dessuten så synes det begynner og blir idiotisk med å bruke kolonitiden som eksempel på hvorfor ting ikke fungerer. VIETNAM var fransk koloni. Det fungerer jo fint der. Det er bare i midtøsten og Afrika de hele tiden klager på kolonitiden.

Men hva har franskmenn gitt Vietnam?

- Franske baguetter og levepostei

- Franske pannekaker med vietnamesisk fyll av grønnsaker og kjøtt

- Fransk kaffe med vietnamesisk søtmelk

Her resultatet av fransk kolonimakt i Vietnam.

Franske baguetter med levepostei og vietnamesisk fylling av kjøtt og grønnsaker.

Franske pannekaker med vietnamesisk fylling av grønnsaker, kjøtt og saus

Fransk kaffe med vietnamesisk søtmelk

Jernbane og tog. Nazi Tyskland gjorde det samme i Norge med Jernbane og tog.

Endret av Rioter
Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789

Kolonitiden er over! Dessuten så synes det begynner og blir idiotisk med å bruke kolonitiden som eksempel på hvorfor ting ikke fungerer. VIETNAM var fransk koloni. Det fungerer jo fint der. Det er bare i midtøsten og Afrika de hele tiden klager på kolonitiden.

Det funker faktisk fint i de fleste Afrikanske land, selv om de fremdeles er ganske fattige. I midtøsten funket det faktisk veldig bra frem til den såkalte arabiske våren og vestlig innblanding generelt. Om ting hadde vert mer ideelt skulle vi holdt fingrene borte fra hele verden, slik at vi for det første slapp bråk, men også at de fikk utvikle institusjoner som skaper gode samfunn. Det er godt på vei nå, men det er virkelig ikke vår fortjeneste de senere årene. De trenger kunnskap, universitet, godt styre og institusjoner. 

Endret av medlem-141789
Lenke til kommentar

Det funker faktisk fint i de fleste Afrikanske land, selv om de fremdeles er ganske fattige. I midtøsten funket det faktisk veldig bra frem til den såkalte arabiske våren og vestlig innblanding generelt. Om ting hadde vert mer ideelt skulle vi holdt fingrene borte fra hele verden, slik at vi for det første slapp bråk, men også at de fikk utvikle institusjoner som skaper gode samfunn. Det er godt på vei nå, men det er virkelig ikke vår fortjeneste de senere årene. De trenger kunnskap, universitet, godt styre og institusjoner. 

Også ønsker de å lage atomvåpen også blir det mer krig.

Lenke til kommentar

Sålenge noen land har disse våpnene må andre også få lov til det. Ikke rart Iran vil ha det når Israel har, for å si det sånn. Israel er pukka nødt til å elmininere det de har før det kan bli fred i den regionen, men befolkningen har jo vært "verdens største offer" i flere hundre år og må selvsagt få særrettigheter.

Hadde Iran, NK eller noe av "de der" hatt et ønske om å sende en slik sak i vår retning hadde de gjort det for lengst.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sålenge noen land har disse våpnene må andre også få lov til det. Ikke rart Iran vil ha det når Israel har, for å si det sånn. Israel er pukka nødt til å elmininere det de har før det kan bli fred i den regionen, men befolkningen har jo vært "verdens største offer" i flere hundre år og må selvsagt få særrettigheter.

Nå er det Iran som er en trussel mot Israel og ikke omvendt. Israel må ha våpen fordi de flere ganger har blitt forsøkt utslettet av sine naboer.

Hvis Israel fjerner våpnene blir det fred... ved at landet utslettes.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde Iran, NK eller noe av "de der" hatt et ønske om å sende en slik sak i vår retning hadde de gjort det for lengst.

Også har man borgerkrigen i Jemen. Der Iran støtter Houthi/Shia muslimer VS Jemen sunni muslimer støttet av Saudi Arabia. Det er en grunn til at folk i vesten ikke liker muslimer. Muslimer klarer ikke engang å løse sin egen konflikt.

Shia VS sunni islam har pågått veldig lenge nå. Hvorfor skal vesten bry seg? Når den muslimske verden ikke klarer å løse sine egne problemer?

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Den siste tiden har det vert mye bråk i tyskland, fordi okkupasjonsmaktene (USA og alle andre land som elsker multikultur) har tvunget landet til å ta i mot hundretusener av innvandrere fra land utenfor Europa. Hele 200 000 ble tatt i mot i fjor, i år blir det enda mer. 

Les her: http://www.dagbladet.no/2015/08/02/nyheter/nynazisme/nazisme/pegida/40437578/

De klager og klager, men makten tvinger dem til å begå folkemord på sitt eget folkeslag, slik som over alt ellers i Europa. Hvorfor de skal begå det forstår ikke jeg, men det er en del mørkemenn som er på gang.

Selv en person som strekker ut hånden og viser en uskyldig hilsen, mot demonstranter som ikke ønsker mer innvandring (muligens for å spotte personene) skal bli fengslet. Et totalitært regime som skal straffe sitt eget folk, i mens de driver med fordrivingen og ødeleggelsen sin.

Jeg tenker at det er en selvfølge at nazihilsen er forbudt ved lov i Tyskland. Alle som har bladd seg ett par sider i en historiebok skjønner vel sikkert hvorfor.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Tyskland bannlyser alt som har nazisymbolikk også, dataspill om 2. verdenskrig blir f.eks. sluppet i en egen versjon i Tyskland der alle hakekors og referanser til nazisme er fjernet. Castle Wolfenstein-spillene f.eks. Dette gjøres fremdeles. Spill slippes ikke ut til salgs i Tyskland før slikt er fjernet eller erstattet med annen grafikk.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvilken planet kommer du fra, og hvor lenge har du vært her på jorden?

Jeg spør, siden den virkelighetsforståelsen du gir uttrykk for er så underlig.

F.eks. hvor har du det fra at det fortsatt er okkupasjonsmaktene som bestemmer i Tyskland?

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er det Iran som er en trussel mot Israel og ikke omvendt. Israel må ha våpen fordi de flere ganger har blitt forsøkt utslettet av sine naboer.

Dummeste jeg har hørt, Israel har yppet til bråk i lang tid ved å ødelegge for mange andre som har røtter derfra. Ulovlige bosettinger og krigsforbrytelser kan ikke unskyldes med at det er "synd på dem" og at det er alle andre som oppfordrer til bråk.

Jeg sier ikke at det er jødene alene som har skylden, men de skulle aldri ha "fått" Israel etter krigen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Dummeste jeg har hørt, Israel har yppet til bråk i lang tid ved å ødelegge for mange andre som har røtter derfra. Ulovlige bosettinger og krigsforbrytelser kan ikke unskyldes med at det er "synd på dem" og at det er alle andre som oppfordrer til bråk.

Jeg sier ikke at det er jødene alene som har skylden, men de skulle aldri ha "fått" Israel etter krigen.

Canan! The land of honey and milk belongs to the chosen people. Because god said so.

https://en.wikipedia.org/wiki/Canaan

Endret av Rioter
Lenke til kommentar

Det var mange i Europa som hadde dårlig samvittighet etter krigen...

(Og så virket det nok for mange som en smart løsning på et europeisk problem.)

Det har vel etter hvert vist seg at mye av det europeiske makter foretok seg i midt-østen (Sykes-Picot, Balfour, etc.) ikke akkurat har ført til stabilitet i regionen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det var mange i Europa som hadde dårlig samvittighet etter krigen...

(Og så virket det nok for mange som en smart løsning på et europeisk problem.)

Det har vel etter hvert vist seg at mye av det europeiske makter foretok seg i midt-østen (Sykes-Picot, Balfour, etc.) ikke akkurat har ført til stabilitet i regionen.

:rofl: Så sant, så sant. Takker for den!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...