mk1 black limited Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Har flere slike, den ene har nå sluttet å gi strøm ut. Den styres fint via z-wave, av/på virker og slikt, men det kan synes som om releet har sluttet å fungere. De andre jeg har gir et tydelig klikk når man slår av/på, det gjør ikke denne lenger. Andre som har vært borti dette? Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 16. august 2015 Del Skrevet 16. august 2015 Jeg har "brent av" masser av forskjellig utstyr på lysrør som trekker masse strøm i startøyeblikket. Fibaro 2x15kW, Fibaro 3kW og Nexa 1kW. Hos meg brenner rele kontaktene sammen og lyset står på hele tiden. Kan allikevel høre klikket når releet forsøker å slå ut og inn. Fibaro wall plug har jeg ikke brent av men så har den også bare målt strømmen på robotgressklipperen Men når du ikke hører noe klikk.. så høres det mere ut som om spolen er gått. Kan du skru den av og på med bryteren på siden? Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 16. august 2015 Forfatter Del Skrevet 16. august 2015 Nei, gikk ikke det heller. Men har fått byttet den. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 20. november 2015 Del Skrevet 20. november 2015 Kjøpte nettopp en ny Wallplug. Den gir ikke fra seg noe klikk i det hele tatt - ei heller strøm. Oppfører seg dog fint i Domoticz.. Er nok DOA. Jeg hater DOA. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå