Gå til innhold

Bluetooth adapter til 6600

Morten HS

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For å overføre filer kan du høyreklikke på filen og velge "Send til" --> "bluetooth" - så blir filen sendt til telefonen.

Er akkurat det samme hvilken fil du sender, det bryr verken telefonen eller adapteret seg om... Men husk at det ikke er så mye plass hvis du har valgt at meldinger skal lagres i telefonminnet. Alle filer som sendes med bluetooth kommer nemlig som en melding i inboxen, og lagres på samme måte som f.eks SMS.

Lenke til kommentar
For å overføre filer kan du høyreklikke på filen og velge "Send til" --> "bluetooth" - så blir filen sendt til telefonen.

Er akkurat det samme hvilken fil du sender, det bryr verken telefonen eller adapteret seg om... Men husk at det ikke er så mye plass hvis du har valgt at meldinger skal lagres i telefonminnet. Alle filer som sendes med bluetooth kommer nemlig som en melding i inboxen, og lagres på samme måte som f.eks SMS.

That'll come in handy...

Jeg får min 6600 denne uken, så det var kjekt å vite...

Lenke til kommentar

Har nettopp vært og hentet min BT-adapter selv... men ****** til drit den var....

Det er en Trust-BT, men jeg får den bare **** ikke til å virke overens med 6600'n.

Den kommer opp med at det er "Feil på bluetooth serial-forbindelsen". Tror det har noe med COM-port innstillingene, men jeg har prøvd alle fra 1-13 og ingen av dem gir resultat.

Det er ihvertfall ikke BT som er ødelagt, fordi jeg får forbindelse m tlf, men den "mister" kontakten med en gang.

Dersom jeg prøver og åpne Nokia Suite så står det bare kople til enheten, noe som ikke funker i og med at jeg ikke får forbindelse...

Noen som har samme BT? Tror jeg sender hele driten tilbake i retur mot noe som funker jeg.... hva med denne??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...