ChiaroScuro Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Jeg har en HP F2280 blekkskriver. En tricolor patron(CMY) og en sort. Sort legges på først, og så de andre fargene. Kan jeg på noen måte snu rekkefølgen og få den til å printe sort sist? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Neppe. Hva er problemet? At utskriften blir for mørk? Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Nei, Jeg overfører bildet til en treplate ved hjelp av snekkerlim. Når jeg fjerner papiret blekket er opprinnelig printet på , så er det lett å fjerne litt for mye av det det svarte omrisset. Dette er tegninger og ikke fotografier. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Sannsynligvis er den svarte fargen rett og slett mer fast. Er det mulig å printe det svarte for seg, og så legge det på etterpå? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Er transferpapir en ide ? Bla. Biltema har to varianter. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Sannsynligvis er den svarte fargen rett og slett mer fast. Er det mulig å printe det svarte for seg, og så legge det på etterpå? Det er mulig, men ikke praktisk. Vanskelig å få til overettmerker. Lenke til kommentar
ChiaroScuro Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Er transferpapir en ide ? Bla. Biltema har to varianter. Det skal jeg prøve. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Er transferpapir en ide ? Bla. Biltema har to varianter. Det skal jeg prøve. Du få si hvordan det fungerer når du har fått testet det ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå