fanco Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Hmm... har en xp2500 barton på et nf7-s 2.0.... Hvis jeg setter den til xp3200 så funker det stabilt i ca. 10 min. så slår den seg rett av!! Kan det være pga. for liten strømforsyning? 300w chieftec.. har i tillegg til 2 hder og 2 cd-rom, 2 kabinettvifter, 1 ekstra skjermkortvifte (vifta til zalman heatpipe) og en thermaltake volcano 9. Kan det være pga for lite psu? (ettersom den er stabil en liten stund liksom) Lenke til kommentar
Qwseyvnd Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Øk vcore litt, prøv 0,25v opp? Lenke til kommentar
fanco Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Har prøvd det. Må nemlig øke volten litt for å oppnå "stabilitet". Men den går inn i windows også er den inne en liten stund også slår den seg av. Og jeg må ta ut og sette inn psu-hk ledningen for å få startet opp igjen. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Riv ut alt av ekstra hdd'er, vifter og CD-ROM'er. Hjelper det, så er det PSU. Hvis ikke, så... ja... Lenke til kommentar
fanco Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 jeg mente inn og sette inn psu-hk ledningen seff.. har sapphire radeon 9800 pro forresten.. det tar jo litt strøm det og... men kom med forslag til hva det kan være for guds skyld.. vil være sikker før jeg kjøper nytt psu... Lenke til kommentar
DocJ Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Få lånt en psu av en kamerat eller noe da se om det funker da *grin* *grin* Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Ja kan være forliten psu, men kan og være tempen blir for høy i forhold til instillingen i bios. Så skjekk det og. Lenke til kommentar
fanco Skrevet 10. november 2003 Forfatter Del Skrevet 10. november 2003 Da må det være psu.. tester større psu/eller mindre komponenter tilkoblet imorra. Temperaturen er det ikke, (ifølge bios måler) så er den aldri over 40 grader på prosessoren og kabinetttemp er aldri over 27. Innstillingen i bios starter på 60... Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 10. november 2003 Del Skrevet 10. november 2003 Gjør en rask kalkulering her: http://www.jscustompcs.com/power_supply/ Vil med en gang se om du ligger over/under eller på grensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå