smort1 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Bra fanget, okkesom! Liker! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Meget stilig. Bra jobba ! Det er sikkert ikke store forskjellen på årets og fjorårets tordenvær Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Ble jo kanonbra det! Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Meget stilig. Bra jobba ! Det er sikkert ikke store forskjellen på årets og fjorårets tordenvær Mvh. Rolf Joda, ffjorårets var et skuesspill over flere akter som jeg kunne bivåne på god avstand. Årets var kort og heftig, men sommeren er ikke slutt ennå, sså jeg venter på mer. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Det er vel det beste 'lynbilde' jeg har sett - flott!! hilsen Torhild Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Et blinkskudd i lynblinket. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Dette er flott fanget. Flotte farger og god skarphet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
okjo Skrevet 7. august 2015 Del Skrevet 7. august 2015 Fantastisk timet, veldig godt teknisk og flotte farger også Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg