smort1 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 WYSIWYG! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Et helt supert bilde dette! Er det fra Platanias? Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Et helt supert bilde dette! Er det fra Platanias? Takker, Fredrik! Jepp, Platanias as we like it, dette... Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Da er det vel Spinalonga vi ser, kjent fra boka Øya, som skildrer livet på øya for de spedalske. Ei bok jeg forøvrig kan anbefale:-) Fint feriebilde som får det til å krible i passet....Skal ned i begynnelsen av sept..... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Da er det vel Spinalonga vi ser, kjent fra boka Øya, som skildrer livet på øya for de spedalske. Ei bok jeg forøvrig kan anbefale:-) Fint feriebilde som får det til å krible i passet....Skal ned i begynnelsen av sept..... Takker, Pentaxen! Er nok ikke Spinalonga, nei... (har lest boka mens jeg var på Plataniasn, noen år tilbake)... God bok, ja! Øya du ser fra Platanias heter Agii Theodori, og er en av få steder hvor det er Kri-kri geiter. Øya er fredet, og bevoktet. Kun tillatt å gå i land der en bestemt søndag i året, visstnok. Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Veldig spesielt og flott bilde. Det ringte ei bjelle da jeg så hulen til høyre, etter å ha sett det daglig gjennom flere ferier på Kreta. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Stilig. Mvh Thor Takker, Thor! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Veldig spesielt og flott bilde. Det ringte ei bjelle da jeg så hulen til høyre, etter å ha sett det daglig gjennom flere ferier på Kreta. Takker, Trond Olav! Det er liksom blitt øya "vår", etter å ha skuet den alle dager under feriene på Platanias, år etter år... Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Kjempestilig bilde! Stram fin komp, men likefullt fredfullt og vakkert! Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 stilig bilde med god komp Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Ingen krusninger her nei - nydelig bilde !! hilsen Torhild Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Morsomt! Alltid vært fascinert av "kjeften" i Agioi Theodoroi. Lengter tilbake til alle skattene på Kreta når jeg ser dette bildet... Lenke til kommentar
Torbjørn Milje Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Et nydelig og spesielt bilde du her viser. Fantastisk stille sjø de må ha vært da du tok bildet. Fin kop, farger og skarphet Mvh Torbjørn Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Ser ut som om du har/hadde det bra på Kreta ! Nydelig komposisjon. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Jan Høydal Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Svært lekkert dette! Nydelig speiling og flott lys. mvh Jan Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Kjempestilig bilde! Stram fin komp, men likefullt fredfullt og vakkert! Takker, Helene! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 stilig bilde med god komp TAkker, Knut S! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Ingen krusninger her nei - nydelig bilde !! hilsen Torhild Takker, Torhild! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Morsomt! Alltid vært fascinert av "kjeften" i Agioi Theodoroi. Lengter tilbake til alle skattene på Kreta når jeg ser dette bildet... Takker, Gro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg