Zootne Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Hei. Har flyttet og nå vil ikke routeren gi nett, Kun som begrenset. Har tatt ut inn strøm, resetta, easy setup og prøvd å endre ssid og passord via 192.168.0.1 siden uten noe hell. Er leieboer så jeg har ikke modem,men de andre i huset skal få signal fra sine routere. Usikker på hva mer jeg kan gjøre! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 ... Er leieboer så jeg har ikke modem ... Hva har du kobla den til da for å prøve å få nett...? Lenke til kommentar
Zootne Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Ops, ble litt kortfattet siden er en dårlig dag når tv'en streiker også :-P Har nettverksuttak i veggen som sikkert er kobla til et felles modem i huset, hadde det der jeg bodde før i en studentblokk(da slet jeg ikke) Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 Prøv å koble PC rett i nettverksuttaket og se om det er "liv" der. Enten har du ikke nett i uttaket eller så kan du kaste Jensen og skaffe noe bedre. Lenke til kommentar
Zootne Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 Har vurdert å kjøpe ny fordi jeg er lei. Får internett via routeren (kabel ) om jeg trykke på reset knappen rett etter jeg tar i strømmen:-P dog løser ikke problemet får mase på siden deres i morgen å se omsupport vet noe, evt elkjøp der jeg kjøptn! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 2. august 2015 Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Rare feil med Jensen = Kast og kjøp noe bedre, f.eks. Asus. Hvis du søker litt her vil du finne overraskende mange tråder med ruter- og nettverksproblemer med en Jensen innblandet. Endret 2. august 2015 av Mr D Lenke til kommentar
Zootne Skrevet 2. august 2015 Forfatter Del Skrevet 2. august 2015 (endret) Hehe, får vel tenke på det ja! Tomme pengbøker når man har flyttet :-P uansett takk for svar ;-) Håper jeg ikke tabber meg ut om jeg kjøper en Netgear R6100 AC1200 Wi-Fi Router :-P Endret 2. august 2015 av Zootne Lenke til kommentar
Dreamfault Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Netgear er god kvalitet det også. Jeg har en R7000 selv Lenke til kommentar
Zootne Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Trodde jeg hadde lurt elkjøp ved at det ikke var routeren sin feil, men fikk med hjem en Netgear R6220 som installerte uten noe problem, så nå kan man puste lettet ut etter en hektisk dag 1 Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Nok en gang stemmer erfaringer og teorier ang Jensen rutere... 2 Lenke til kommentar
Zootne Skrevet 3. august 2015 Forfatter Del Skrevet 3. august 2015 Det Jensen vinner på (tror jeg) er at dem har en veldig fin garanti tid(7år) Lenke til kommentar
otl Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Det Jensen vinner på (tror jeg) er at dem har en veldig fin garanti tid(7år) Huff, 7 år med pest&plage? Sliter med å se vinningen, kanskje den gikk opp i spinningen? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. august 2015 Del Skrevet 3. august 2015 Ruteren til TS selges med 20 års garanti! Men det hjelper ikke når den ikke holder mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå